Recenze (171)
Potomci lidí (2006)
Skvelá akcia od začiatku až do konca. Scény na jeden záber nemajú chybu. Desivá budúcnosť, ktorá možno nie je až tak nereálna, o to viac na zamyslenie.
Nezapomeň na mě (2010)
V skratke, film je totálny priemer, no ten koniec je tak nečakaný, že Vás úplne vykoľají .
Triangle (2009)
Veľké prekvapenie z Austrálie. Poznáte ten pocit keď neviete čo pozerať a pustíte si niečo len tak náhodne a nemáte od toho vôbec žiadne očakávania a nakoniec sa z toho vykľuje film, ktorý Vás úplne pohltí a vtiahne do deja tak, že sa ani nenazdáte a už je koniec? Pri Triangle sa mi presne toto stalo. Jedno z naj B-čkových mysterióznych hororov aké som videl.
Apocalypto (2006)
Mel Gibson ma na režisérskej stoličke stále neprestáva udivovať. Výborný film v každom okamihu.
Souboj Titánů (2010)
Hmm, ťažko mi hodnotiť. Súboj titanov z 1981 mám veľmi rád pre tu mystickosť starovekých gréckych dejín. Ten moment spoznávania postáv zo starej gréckej mytológie mi tu strašne chýbal. Je to asi daň za to moderné spracovanie.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Prekvapivo dobré. Hru som síce nehral, ale film ma veľmi bavil, vôbec nenudil a celé som si to naplno užil. Konečne dobre sfilmovaná počítačová hra.
10 000 př. n. l. (2008)
Najslabšia Emmerichova chvíľka na režisérskej stoličke. Kvalitný film z takéhoto historického prostredia veľmi chýba.
Prokletý ostrov (2010)
Ja som to asi nepochopil, ale veľmi sa mi páči atmosféra, ktorá z filmu sála, hups. Veľmi rád si to pozriem pri nejakom temnom večeri znovu. Pozor na Scorseseho, vie veľmi dobre čo robí.
Nirvana: Live at Reading (1992) (koncert)
Na Nirvanu slušné, srandujem :)
Dobrý ročník (2006)
Tento film sa pozerá veľmi príjemne. Takto nejako si predstavujem môj život po štyridsiatke, krásny dom s vinicami niekde v teplom Francúzku, krásna žena, rodina a pár kamarátov vôkol seba. Tento film bol pre mňa jeden pekný sen, u ktorého som si prial, aby sa nikdy neskončil. Škoda, že už po 112 minútach na mňa čakal reálny svet.