Recenze (170)
96 hodin: Zúčtování (2014)
Ako samostatný film super, ale ako pokračovanie niekdajšieho skvelého akčného filmu zbytočné.
Vlk z Wall Street (2013)
Project X pre dospelých. Proste jedna veľká jazda na čele s DiCapriom, ktorý mimochodom v tejto snímke omladol najmenej o 5 rokov.
Batman se vrací (1992)
Dve najprepracovanejšie postavy zo všetkých batmanovských sérií v jednom filme. Catwoman a Oswald Cobblepot!
Whiplash (2014)
tuc tuc tuc bum bum tuc tuc tuc bum bum ... Ešte stále mi v hlave znejú tie bicie. J.K. Simmons predviedol skvelý, nie len herecký koncert. Dokonale vyhrotená psychologická vojna medzi hudobníkmi, ktorá nemá víťaza.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Film s lepším vizuálom budete len ťažko hľadať. Je to jedná veľká, akciami z každej strany nabitá, naháňačka. Millerovo celoživotné ''crazy'' dielo.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Good, but not so good. Pár WTF momentov a skvelá skvelá záporačka. Matthew zatiaľ nie je moja krvná skupina.
John Wick (2014)
John WIck nemá žiadny orginálny príbeh, vlastne neprinieslo nič nové. Avšak Keanu, je zdá sa späť, a po dlhom čase (od filmu Taken) predviedol tu najlepšiu a najkvalitnejšiu akciu.
Sviňák (2013)
Keď už nikto netočí dobre komédie tak ešte stále je tu britský humor. Je trochu svojský, ale v poslednej dobe má baví asi najviac zo všetkých.
Tajemství starého hotelu (2011)
Podobne ako u House Of The Devil aj tu sa to vlečie po celý čas v strnulom tempe, no tie scény s duchmi sú strašidelnejšie než kdekoľvek inde. Veľká škoda. Ti West raz natočí horor desaťročia, ale The Innkeepers to zatiaľ nie je.
Alpha Dog (2006)
Spolu so Smokin' Ace najzaujímavejšie akčňáky z roku 2006. Šialenosť. A k tomu tu hrá asi najviac budúcich mladých hviezd na meter štvorcový.