Recenze (348)
Chata v horách (2012)
Parádní úlet,vlastně je zbytečné toto komentovat,to se musí vidět.
Insidious 2 (2013)
Hmmm,dvojčička a tuze dobroučká :-)
Insidious (2010)
Až na poslední třetinu skvělá Wanovina,ostatně jako vždy,jde se na dvojku.
Muž z oceli (2013)
Nemůže někdo poslat kopii tohohle filmu do Marvelu.ať tam vidí,všichni ti jejich super hodní hrdinové a super nebezpečný koťata,ehm pardon padouši,jak má vypadat nabušená záchrana světa?
Iron Man 3 (2013)
Marvel a jeho super hrdinové na jedno brďo a je jedno,jak super,procítěně,či jinak je to natočeno.Nudááá.
The Collection (2012)
Super,krve dostatek a vlastně všeho,po čem místní zvrhlíci touží :-)
V zajetí démonů (2013)
Po dlouhé době,ten krásný pocit strachy posr..ých trenek:-)
Texaský masakr motorovou pilou 3D (2013)
Srajda pro chlapečky,co nikdy neviděli originál a podle některých vysokých hodnocení je jich více,než dost.
Temný rytíř povstal (2012)
Prostřední část trilogie je určitě nejlepší,přesto je tento biják jasně nejlepší letní comicsový blockbuster (mazlíci z Avengers prominou,ale místo záchrany světa ,by se měli věnovat modrému životu s Rychlo šípáky a čaji se Čtyřlístkem:-)). Já si díky otevřeným vrátkům počkám na pokračování ve kterém to Batman rozjede se svým parťákem Robinem.
Amazing Spider-Man (2012)
Naleštěná bída,v podstatě zbytečný restart a dál se nevyjadřuji.