Recenze (318)
Kouzelná romance (2007)
Do nejmenšího detailu vypiplaná vizuální stránka, skvělé písničky, chemie mezi ústřední dvojcí skvělá, princ zábavný, CGI zvířátka parádní a zkrátka vše nad očekávání... ona teda žádná očekávání nebyla, od režiséra co natočil Eloise... Enchanted je nádherný film se vším všudy. Čert vem, že je to vykradené a sentimentální. Vidět to s nějakou slečnou v kině, zamilovanej, letí to bez rozmýšlení do mojí TOPky :)
Sejmi je všechny (2007)
Davis měl dvě možnosti: Pokusit se o stylový akčňák, který by se ještě s trochou nadsázky dal brát vážně, nebo natočit film, kterému by spíš slušelo kreslené zpracování v časopise. Davis se rozhodl pro druhou možnost a nutno uznat, že se s tím vůbec nepáral. Zbytečně si nehrál na chytrou zápletku, což působí neskutečně příjemně (až videoherně) a některé akce s rockovou hudbou v pozadí jsou výborné. A nahá Belluci samozřejmě taky:) jen nechápu, proč v žánru není uvedena komedie/parodie, protože bráno jinak než s nadsázkou jde o neskutečný brak.
Kvaska (2007)
Nebýt té vážně povedené ústřední písně, nebylo by o co stát. Pár vydařených hudebních čísel je asi to jediné, co ve filmu opravdu funguje.
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Road Trip + Adams Aebler = smrtelná kombinace. Německý film bez německého feelingu, parádní herci i zábavný scénář. Viděno s velice povedeným dabingem. 4,5*
Superman 2 (1980)
Bezduchá parodie :)
Proroctví z temnot (2002)
Jak z minima vytřískat maximum - po celou dobu tísnivá atmosféra, parádní kamera i neskutečně citlivá režie. To jsou čirá fakta - jediný problém může vyvstat, pokud vám nesedne téma. Mně sedlo neskutečně, NIKDY jsem se ještě u žádného filmu necítil takhle prazvláštně. Jeden z nejlsilnějších zážitků. Asi jsem toho o Mothmanovi přečetl příliš, je fakt, že pokud bych vůbec nevěděl o co kráčí, asi by mě to moc nebralo.
Volání o pomoc (2007)
Hodně dobré drama. Svým výkonem sice Sandler nijak zázračně nepřevýšil svou roli v Punch Drunk Love, ovšem spokojenost je. Zvlášť na herce jeho typu - rozhodně příjemný výstup. Mě osobně spíš bavil skvělý Cheadle, s tou troškou neškodného humoru a bez zbytečného sentimentu dávkovaných emocí vznikl velice chutný mix.
Porco Rosso (1992)
Pro mě nejslabší Miyazaki. Pěkný příběh a příjemná animace opět nechybí, ovšem postrádal jsem více takových těch fantazijních "ten chlap je cvok/génius" momentů, při kterých jen koukám s otevřenou pusou, co se to v Miyazakiho palici zase zrodilo. Hold až na prasečí obličej je Crimson Pig příliš civilní.
Blafuj jako Beckham (2002)
Strašný film! A to hlavně z jednoho důvodu - není tam skoro žádný fotbal :) a když už je, jsou to tak neskutečně příšerné záběry, že člověk vůbec nic nevidí. No ale možná je to tak i lepší. Samotný "problém", který se film snaží řešit, tu už byl taky mnohokrát a mnohem lépe. A Keira se svými 40 kily opravdu není sexy.
Darjeeling s ručením omezeným (2007)
Zatím se všemi Andersonovými filmy jsem měl stejný problém jako s Darjeelingem. Nejednou se přistihnu, že se nudím, aby mě v následující scéně Wes naprosto odzbrojil a já vůbec nevím, co si s tímhle rozporem počít. Kdyby se každá scéna hodnotila zvlášť, bude mít Andersonova tvorba spoustu jednohvězdiček vyrovnaných hromadou plných hodnocení. Asi jsem hold konečně čekal ucelenější příběh a silnější námět - protože točit Wes bez debat umí. 3,5*