Recenze (1 649)
Beckham (2023) (seriál)
Moc hezký dokument...ano, je to Netflix, takže je potřeba brát s nadhledem, ale Beckham je pro mne prostě fotbalová doba, kdy jsem koukal každý zápas, znal snad všechny základní sestavy předních týmů, výsledky, postavení v tabulce a o přestupech jsem věděl snad dřív než samotní hráči 😁 Byla to krásná doba... A vidět opět hráče jako Figo, Ronaldo, Cantona nebo Keane...famózní! Určitě se ještě někdy kouknu...
Kazatel (2011)
Překvapivě ucházející....hlavně díky atmosféře, která byla opravdu temná a celkovému ztvárnění postapokalyptického světa...akce tu taky nějaká byla. Příběh samotný nebyl žádná sláva, ale P. Bettany si to určitě užil a Maggie Q byla jako vždy půvabná :-)
Týden bez závazků (2011)
Bavilo mne to...fakt jsem se párkrát od plic zasmál a zbytek filmu si držel slušnou komediální kvalitu. Asi bych týden s povolenkou nevyužil lépe - pořádně se najíst a vyspat by bylo prioritou 😂😂
Orel Deváté legie (2011)
Velká skepse, když sem v hlavní roli vidět Ch. Tatuma, ale zvládl to a pro mne je to jeden z těch lepších filmů pojednávajících o působení Římanů v Británii... Bojové scény se povedly a hezky se na ně dívalo.
Air: Zrození legendy (2023)
Zajímavé zfilmování zrodu jedné legendy - boty :-) Trošku jsem byl smutný, že tam Michael byl jen na archivních záběrech a hercovi, který ho ztvárnil nebylo ani jednou vidět do tváře, ale vysvětlení Bena Afflecka mi přišlo fér a pobavilo mne.... Michael Jordan je pro mne asi nej sportovec v historii...vstával jsem na finále Bulls krátce po půlnoci a prožíval to...docela je mi líto, že dnešní generace ho neměla možnost vidět na vlastní oči, stejně jako já závidím svému otci, že viděl hrát Pelého, Socratese apod... Asi to patří k životu... Na zadek si nesednete, ale zajímavé vidět...
Sestra II (2023)
Jednička byla prostě boží od samého začátku...když si i dnes vzpomenu na scénu s těmi zvonečky na hřbitově, běhá mi mráz po zádech... Tady? Nic! Tohle pokračování je hovadina v které (odmyslím-li si úvodní scénu) hodinu trvá než se začne něco dít... Většina scén v naprosté tmě, kde není nic moc vidět, nemá to hlavu ani patu, Valak se v podstatě ani moc neukáže a pak ten Kozel...to jako vážně?? Obrovské zklamání...
Dokonalý šéf (2015)
Nic moc...když vezmu pro porovnání třeba Šéfkuchaře na grilu nebo Lásku na kari..tak jde vyloženě o zbytečný film, kde ke koukání jsou možná jen ta jídla na talíři...a to vlastně taky moc ne, protože jde o ty minimalistické porce, které sice dobře vypadají, ale máte po nich hlad...zlatý flák masa tu prostě chybí...
Dokud jsme mladí (2014)
Nudné, ukecané, zbytečné... Příběh o jednom vyloženě nesympatickem vychcánkovi v podání A. Drivera a starších manželích, kteří se lehce zasekli a o jejich pokusu to změnit. Jednu hvězdu dávám za Naomi a její hiphop kreace...
Drahokam (2019)
Za posledních cca 30 až 40 minut by si tento film zasloužil 5*...ten konec byl absolutně adrenalinový a samotný závěr šokující v dobrém slova smyslu. Škoda té hodiny a půl, kdy to nebylo prostě ono a nebavilo mne to...bylo to uřvané, uhádané... Sandler si zaslouží poklonu za ten výkon 👍
Mrtvý bod - Série 2 (2016) (série)
Za mne o fous lepší než první série a poslední díly jsem si vyloženě užíval... Parta zůstala stejná, přidal se Roman, což bylo velké osvěžení a závěr slibuje zajímavou třetí sérii... Jen si říkám, že asi není lehký pracovat pro tuhle NY pobočku FBI...těch mrtvých agentů tam bylo teda hafo...až mi to přišlo jak vraždy v Midsomeru... 😀