Recenze (559)
Zpátky do školy (2009) (seriál)
1. série - 75 %, 2. série - 85 %, 3. série - 80 %, 4. série - 75 %, 5. série - 75 %, 6. série - 75 %.
Uteč (2017)
Hodnocení na Rotten Tomatoes je slušně mimo - řemeslně slušně natočený "horor" s rádoby rasovým podtextem, jehož zápletku neodhadnete jen díky tomu, že se nabízí až moc očividně. Atmosféra chvilkami slušná, ale vyprchá do ztracena, stejně jako počáteční naděje, že Peele vytvořil něco originálního.
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
1. série - 85 %, 2. série - 85 %, 3. série - 80 %, 4. série - 85 %, 5. série - 85 %, 6. série - 85 %, 7. série - 80 %, 8. série - 80 %, 9. série - 75 %.
Logan: Wolverine (2017)
Z filmového hlediska si Logan nemohl přát lepší rozlučku - co se objektivních kvalit týče, jeho třetí sólový film se s oběma předchozími nedá srovnávat (Mangold očividně nemá v oblibě Japonsko, a nechtěl vrchol své x-menovské tvorby situovat právě tam). I z hlediska samotného vyprávění se Logan posouvá o úroveň dál - takto ucelený, jednoduchý a zároveň hluboký děj tu ještě nebyl, a v tomto ohledu je překonána i jinak výtečná První třída. Nemůžu se ale zbavit dojmu, že Jackmanova nejikoničtější role si - stejně jako ta Stewartova - zasloužila trochu ikoničtější rozloučení, než jaké jim bylo dopřáno.
Moonlight (2016)
Rozčarování nad politickou rovinou Oscarů lze dát stranou - děj Moonlightu by se stejnou měrou mohl odehrávat v rámci jiné skupiny, vůbec nic by se nezměnilo (film neobsahuje žádný rasově založený útlak, veškerá šikana se odehrává v rámci černé komunity) a snímku by si krom několika nešťastných kritiků nikdo nevšiml. Přesto se jedná o nejslabší "dobrý" film, s jakým jsem kdy přišel do styku - a Manchester by the Sea podává v podobné kategorii ve všech ohledech daleko přesvědčivější výkon.
Stranger Things (2016) (seriál)
1. série - 90 %, 2. série - 90 %, 3. série - 85 %, 4. série - 90 %. Spotřební, leč kvalitní zboží. “How many children are you friends with?”
Deadpool (2016)
Na to, nakolik Deadpool staví na utahování si ze svých žánrových kolegů, je jim svou výstavbou až příliš podobný.
Sázka na nejistotu (2015)
Nikdy bych nevěřil, že mě bude tak bavit film, ze kterého pochopím tak málo.
Sviňák (2013)
Po druhém zhlédnutí musím zvýšit na pět. Ten film mě baví, baví mě svou zvráceností, svým tempem a svou perfektní kombinací nekorektního humoru a nekompromisního přístupu k hlavní postavě. Bohužel právě ona neochota ustupovat divákovi a držet se klasických schémat však pravděpodobně připravila McAvoye o řadu ocenění, jež by za svůj bezchybný výkon zasloužil. "Same rules apply."