Recenze (1 583)
Elita armády (2006)
JCVD je můj velice oblíbený herec už do dětství. Ovšem toto se řadí až na (asi) úplný konec žebříčku, toho co jsem sním viděl. Velice slabé. Sem tam dobrá scéna + fight s Barclayem ( budiž ).
Stopař (2007)
Já nevím ... původního stopaře jsem neviděl, tak nemohu srovnávat, ale jak jsem tu četl, tak je to asi úplně stejný. Bean zahrál hodně slušně, na Sophii se celkem hezky kouká, je to kost, pár slušných scén a to je asi všechno. Od poloviny předvídatelné a konec byl tak nějak no .. trapný. Škoda, že zůstalo pár otázek, který film nevysvětlí. Bean + Sophie + pár slušných scén = 3*.
Pád Londýna (2016)
Digitální sračka plná usa sraček. Čeho se jenom obávám je to, že název bude za pár let krutá realita.
Spící agent (2015)
Pohodička. Svižný tempo, Rková "vtipná" akce, některé scény fakt super - zasmál jsem se, herecká dvojice .. nooo ... ale jooo :-)). Poslední scéna neměla chybu. 4* záležitost na 1-2 zkouknutí.
Čužaja (2010)
Syrová, krutá doba 90. let. Akční to moc není, sem tam něco. Od Čužaji jsem čekal víc. Ona vlastně nepředvedla vůbec nic. U filmu jsem vydržel, ale měl jsem co dělat abych to nevypnul. Hvězdička za občasné dobré scény, druhá za Prahu.
Deadpool (2016)
Vtipné, akční, krvavé. Super relax.
Hardcore Henry (2015)
Je to super akční krvavá zábava 18+, pro fanoušky FPS (jsem na půl) sen, je to originálně natočeno, nápad dobrý, ALE že bych byl z toho ultra vycákanej tak to vůbec. Možná jsem se těšil až moc.
Řetězová zpráva (2010)
Tohle že šlo do kin ? :-D look jak z 90. let, horor, u kterého nejsou vidět ani vraždy, záporák k smíchu - celej film k smíchu. Ztráta času. Odpad jako prase !!!
Gangster Ka: Afričan (2015)
První díl se mi líbil více (4*), podle mě nebyl tak překombinovanej jako tenhle. Každopádně na nejen české úrovni je Gangster velice kvalitní film.
Linka č. 657 (2015)
Jo jo jo ... konečně po všech těch sračkách co jsem za poslední dny viděl, je tohle přesně to co jsem potřeboval. Super béčko se vším všudy na odreagování - pro můj 400. komentář. Relax :)