Recenze (2 292)
Pawn Shop Chronicles: Historky ze zastavárny (2013)
První dva příběhy se povedly, ten třetí ovšem za moc nestojí. Herecké obsazení je supr.
Jako za starejch časů (2012)
Jako komedie to nestojí za řeč, jako drama taktéž. Dějově to je uplnej šit, nevěřil jsem tomu ani slovo. Trochou nostalgie nasáklej film se potácí těsně na hranici strašidelné nudy a nepomůže mu ani účast sice rozklepanejch, ale alespoň sympatickejch staříků.
Divoká dvojka (2015)
Neškodná oddechovka. Pobaví, většinou neurazí a až na pár víjimek to není ani nijak zvlášť trapný.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Komiksy jsem nikdy moc nežral, ochotnej akceptovat jsem pouze filmy Matthewa Vaughna a Josse Whedona. A to platí i po zhlédnutí druhejch Avengers a to i přes to, že je pokračování o dost horší, než byl předchozí díl. Nicméně opět mě velmi baví, jak Joss Whedon natáčí akční scény. To je jednoznačně největší klad filmu. Všechny ostatní komiksárny jsou na jedno brdo, ale tohle je uplně jinej level. Horší už je, že minule fungoval film jako celek mnohem lépe. Tentokrát nejsou neakční scény tak vypilované a občas nudí. Taky záporák je pro mě zklamáním. Prostě mě Ultron nepřesvědčil, že by mohl bejt pro Avengery hrozbou, takže když tam Iron Man nebo kdo zmateně brebentí, že možná ve finálovým souboji nepřežijou, nevěřil jsem mu ani slovo.
Tenkrát v Americe (1984)
Každopádně je to pozoruhodné dílo, i když ne bez chyb. Dlouhé, opravdu dlouhé pasáže jsou bezchybné a po všech stránkách bravurně natočené. Otázka je, jestli v závěru film ztrácí na zajímavosti nebo jsem byl už přetaženou stopáží tak uondanej... nevim. Každopádně v mém případě závěr vyšuměl.
Ladíme 2 (2015)
Víc trapný než vtipný.
Rychlejší (2010)
Dwayne Johnson ze sebe dělá terminátora takovým způsobem, že ani nevim, jestli je to ještě vtipný, nebo jen trapný. Vlastně ani terminátor na něj nemá. Ulici přechází tak, že na auta kašle (samozřejmě všechny, asi ze strachu nebo co, na fleku zastavěj), suveréně chodí do veřejných budov a tam před očima spousty lidí někoho odkrágluje a stejně suveréně odejde jako by nic a ani kulka vpálená mu do hlavy mu samozřejmě nijak neublíží … No jak říkám – terminátor je vedle něj šupák s germánským přízvukem. Je to jedna z mála rolí, možná dokonce jediná, kde mě role Dwayne Johnsona není sympatická. Jenže to je problém celýho filmu, sympatická postava tam není ani jedna. Billy Bob Thornton je kripl, kterej se mimochodem v závěru vybarvil tak, že mám obavy o duševní zdraví scénáristy. Co dělal ve filmu křivookej a křivohubej kostitřas slyšící na jméno Jennifer Carpenterová mě uniká, jinak moje oblíbená Carla Guginoová celým filmem propluje s trapně otevřenou hubou ala Christian Slater a ospravedlní účasti ve filmu Maggie Graceové jejíma dlouhýma nohama se taky vůbec nepovedlo. Ale jedno se filmu upřít nedá – nenudil jsem se, proto hodnotím tak jak hodnotím, páč si myslím, že o nic jinýho by v takovýchto filmech ani jít nemělo, což ale neznamená, že to není strašná kokotina.
Vlčí dívka (2005)
Zcela průměrný dětský film se zcela podprůměrným českým dabingem.
Výchozí bod (2014)
Spíš zajímavej film, než dobrej film - nebo to řeknu jinak, mý hodnocení je spíš za příběh (80%), než za zpracování (20%).
Dealer II (2004)
Kvalitativní posun oproti prvnímu dílu je velmi výrazný. Tentokrát je film mnohem sevřenější a tím pádem i emotivnější. A oproti prvnímu dílu se na to dá koukat. Film má v sobě velkou dávku napětí a dokáže udržet divákovu pozornost až do konce.