Recenze (1 168)
The Gray Man (2022)
Chvilku jsem přemýšlela, co se mi stalo s televizí... pak jsem pochopila, že problém je ve filmu. Furt tma a není nic vidět. Tak po půlhodině mě to přestalo bavit a vypnula jsem to
Irčan (2019)
To umělé omlazení mi nakonec vadilo asi nejvíc. Držení těla bylo stále stejné a ty změny v obličeji to dost shazovalo. Odboroví mafiáni nebo mafiánské odbory? Každopádně společnost, která je zde zobrazena, je banda hajzlů, což dokumentují informace o tom, kdy a jak (po kolika kulkách) která postava v reálu zemřela. Bylo to dlouhé a čekání na to, až Hoffu zastřelí, se zdálo nekonečné.
Vyproštění (2020)
Smiluju se nad tím a dám dvě.
Muž proti muži (1967)
Je to pomalé a místy nudně pomalé. Nejvíc mě asi zaujala podoba J.P.Lawa s Terence Hillem, v první chvíli jsem si myslela, že je to TH. Příběh sám o sobě je totální italsko-westernový standard. Fanoušky tohoto druhu filmů neurazí, jiné nenadchne, Jo a dabing, pokud jsem slyšela dobře, dva hlavní hrdiny dabovali otec a syn Švehlíkové - taková milá perlička.
Jsou určité hranice (1986) (TV film)
Viděla jsem jen jednou v roce vzniku. A pamatuju si to dodnes. Moc moc bych to chtěla vidět ještě jednou.
Slova (2012)
Tři příběhy se čtyřmi představiteli (protože Starý muž je tam i jako Mladý). Začátek mě strašně nudil, takže moment nalezení nálezu jsem proklimbla. A i dál mi to přišlo nějaké překombinované. Jo a Olivia byla strašně nadabovaná.
Nekonečná bouře (2022)
Žena vyráží do hor navzdory nepříznivé předpovědi počasí. Po dramatických peripetiích (jáma) nalézá téměř zmrzlého muže. Donutí ho odmrznout a za dalších dramatických peripetií ho zachrání a dovede na parkoviště, kde mají oba svá auta. Muž naskočí do svého vozu a mizí. A pak se za již nedramatických peripetií sejdou a vysvětlí si své pohnutky. Vlastně děsná nuda, ale nedal se z toho spustit zrak.
Okupace (2021)
Objektivně docela nuda, ale silná atmosféra.
Foodies (2022)
Průměrná romantická komedie, která neurazí ani nenadchne. Zajímavé je zejména to holandské prostředí a všudypřítomné ježdění na kole.
Queen: A Night at the Odeon (2009) (koncert)
Záznam dost naprd, nekvalitní obraz a spousta záběrů z dálky, takže bílý fleky na černým pozadí. Hudebně mě to zas tak moc nevzalo.