Recenze (284)
Mělký hrob (1994)
Jedna hvězda za parádní titulkovou sekvenci, ale jinak.......jinak je to otřesná sr*čka bez ohledu na kvalitní herecké výkony.
Nevěsta na útěku (1999)
Za úvodní otevíračku s U2 a jejich ultrapeckou a potom za scénu, kdy jede Gere do města za doprovodu výborného songu Maneater. Ta byla skoro až epická. Nicméně, dvě hvězdy jsou za výběr hudby, to ostatní je jen ždímání ztraceného "couple power" Robertsové a Gera...
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Prosím, už nikdy víc ! ! ! Nikdy....NIKDY ! ! !
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Neúplatní pro 21. století? Ale kdeže... Scénář je neuvěřitělně děravý, zkratkovitý a repliky, které postavy pronášejí, jsou kolikrát k smíchu. Jo a Ryan Gosling je zde celkem hodně GAY a říkal jsem si, že to snad ani není ten "řidič" z Drive.
The Collection (2012)
Přesně ve stylu dvojek. Ubralo se na atmosféře, přidalo na jatkách, ale Dunstan to má pořád v ruce a spolu s výbornou hudbou kočíruje tuhle hodinku a čtvrt trvající jednohubku.
Pařba ve Vegas (2009)
Kromě Coopera jeden z největších castingových failů tohoto tisíciletí...H.R.Ů.Z.A.
Den D (2008) (pořad)
Příjemnej pořad ještě z doby, než se Okamura stal politickým šaškem a odporným populistou. Zasr*nec jeden!!! TFUJ!
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
Vlastně je to ohromné guilty pleasure, už jen kvůli videím, co kolují po Youtubu (Ultra magor a bába na nitráku hrajou prim), nicméně je to nechutná, sentimentální ždímačka na city pro nenáročné publikum, potřebujíc se dojmout alespoň jednou týdně. Žumpa Poště pro tebe bude tedy slušet celkem obstojně.
Dredd (2012)
Brutální šleha se špičkovým vizuálem, výbornými slo-mo záběry, skvělým Urbanem a Ma-mou, dokonale zlotřilou děvkou. Já se bavil královsky. "I said, hotshot."
96 hodin: Odplata (2012)
Jedno z nejtuctovějších pokračování, jaké kdy spatřilo celuloid... Megatone, "pack your bags, please!"