Recenze (153)
Požehnání smrti (1981)
Takový zvláštní horror od Cravena,za mě 70%.
Děs v opeře (1987)
Pro mě nejlepší horror od Argenta,za mě 100%,už jsem ho viděl nejméně 5 krát a je prostě nejlepší od tohoto řežiséra.
Brána do záhrobí (1981)
Fulci..co jiného dodat za mě 100%.
Pátek třináctého 9 (1993)
Urážet tento film nebudu,i když to tu ostatní udělali,at si každý udělá svůj obrázek,za mě 75ˇ%
Halloween 4: Návrat Michaela Myerse (1988)
Příjemný návrat,Michala Meyerse,po třetím dílů,který se do série,vůbec nehodí,je toto další díl do serie Halloween.za mě 80%
Nevěsta Re-Animatora (1990)
Pěkné pokračováni s větším komediálním nádechem,za mě 90%.
Re-Animátor (1985)
Peckový horror s neodmyslitelným Jeffrey Comsem,za mě 90%.
Umlčeni (2008)
Spíš než horor,je to príjemně deštivý thriller se zahaleným vrahem.Pro mě za za 70%
Návrat oživlých mrtvol (1985)
Brains...peckaaaa.za mě 100%..
Návrat živé smrti 3 (1993)
příjemné pokračování od mistra Yuzny s nádechem re-animátora,by mě zajímalo kam na ty nápady chodí.. :-)) za mě 80%