Recenze (153)
Kočovníci smrti (1986)
Tak celou dobu koukám na film kde se prolínají sny ze skutečností a naopak,pak zas vše obráceně a najednou když už přichází rozuzlení film skončí,z hororem to nemá nic společného,nějaké prvky tam jsou v toto filmu ale to je tak vše,za mě 50% a to se držím hodně nahoře,jelikož to není film točený někdy v této době.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Neviděl jsem originál tak nemůžu soudit,mě se ten nápad z mimozenštany kteří se nás snaží napravit líbil.Nestárnoucí "Neo" z Matrixu v podání Keanu Reevse,mě opět nadchl a tak tomuhle filmu dávám 80%.
Experiment (2005)
Tento film už mám dlouho ve své sbírce,ale až ted jsem se k němu dostal a musím uznat že to stálo za to,myšlenka na zmutované krávy není špatná i když jsem z počátku filmu nevěřícně kroutil hlavou ale jak se to rozjede nepustí vás to až do konce.Za mě 80%.
Temný rytíř povstal (2012)
Pro mě nejlepší díl z celé série.Bane je nejvíc nejlepší.Už jsem tento film viděl 3 krát a pořád nemám dost,od začátku do konce se něco děje že ani nepocítíte že sedíte přes 2 a půl hodiny u filmu.Za mě film má 100% nemá se mu co vytknout.
Superman se vrací (2006)
Když jsem viděl tento film poprvé,tak jsem ho měl stažený s kino ripu a vůbec mě to nebavilo.A ted jsem se k tomu dostal v jednom krámu a koupil jsem si to na originálce.A jsem za to rád že jsem tak učinil protože mě tento film nadchl a nechápu jak se to někomu nemohlo líbit a pak to tady uráží.Já jsem od začátku do konce byl zatlačený v sedačce a koukal jsem na to jak malé dítě.Za mě 100%.
Kvílení vlkodlaků (1981)
Kdyz jsem tento film videl pred nekolika lety nebavil me a usnul jsem u nej...ale kdyz jsem si ho pustil ted zjistil jsem ze je to fajnovy horurek o vlkodlacich..Ktery me bavil a nenudil jsem se u nej...za me davam 85%.
Krvavé Vánoce (1984)
Peckový horůrek..za mě 85ˇ% akorát nechápu co dělá Jason na obalu dvd..když s tím filmem nemá nic společného.
Funny Games USA (2007)
Hustý natočený psychologický horor,i když to horor není,ale ten kdo by to zažil,tak bude mluvit o hororu.Za mě 100%.
Devil (2001)
Na to že to natočil pan DEL Toro.Tak nic moc,ale šlo se na to koukat.Za mě 65%.
Devátá brána (1999)
Depp + Polanski =leuxusní horůrek.. 90%..