Recenze (198)
Zodiac (2007)
Pre mňa naozaj neskutočná a zbytočne dlhá nuda. Určite film ako celok, nebol zlý, ale zjavne to nebolo nič pre mňa.
Telefonní budka (2002)
Joel Schumacher v tomto filme predviedol svoje umenie natočiť "Two-man show". A Colin Farrell predviedol svoj úplne najlepší herecký výkon.
Pěsti ze železa (2012)
Zhovadilosť prvého stupňa. A nezachránil to ani Russel. Nikdy nepochopím, ako sa mohol upsať takejto debilite. Fyzika, logika, pútavosť....tieto všetky aspekty sa asi v tomto filme vybrali na dovolenku.....FUJ! Russel, toto už nie. Nikdy viac!
Chata v horách (2012)
Neskutočne originálna šialenosť kde mi režisér servíroval jednu absurditu za druhou a ja som mu to všetko hltal aj s navijákom. Oceňujem naozaj veľkú originalitu námetu a príbehu. S príchodom titulkov som si povedal, že to bola kravina, avšak neskutočne dobrá kravina, ktorú si určite ešte raz pozriem.
Sousedská hlídka (2012)
Toto malo byť vtipné? Moje kolieskové korčule sú vtipnejšie ako toto. Nesúvislé a nič nehovoriace dialógy, trápnosť na každom kroku. Ani som to nedopozeral. Po polhodine som to vzdal. Škoda času.
Skyfall (2012)
Od prvých záberov v kine som vedel, že táto bondovka bude tak nejako iná, ako všetky predošlé. A našťastie som sa nemýlil. Hlbšie poňatie Jamesovej osobnosti, úžasné akčné scény, prepracovaný každý jeden dialóg a samotný reštart celej série, to už je čo povedať. Sam Mendes je macher.
Expresní zásilka (2012)
Fajn. Máme tu poslíčka, ktorý sa 90 minút preháňa ulicami mesta. A čo ďalej pán režisér? Nuda.... tlak mi dvihli všetky tie akrobatické kúsky Wileeho, ktoré predvádzal na konci. Čo na tom, že mal zlomených niekoľko rebier? Ten si jazdil, akoby sa nechumelilo.
Žiješ jenom dvakrát (1967)
Bohužiaľ pre mňa ďalšia priemerná bondovka ...
Bourneův odkaz (2012)
Tak nejak mi unikol celý význam toho, prečo sa tento film vlastne natočil. Spracovanie zvládnuté výborne. Obsadenie rolí takisto, akčné pasáže super. Čo sa však týka významu filmu, vystáva otázka: NAČO? Pre mňa zbytočnosť bez ktorej by to Bourenovská trilógia prežila bez najmenšej ujmy.
Ve službách Jejího Veličenstva (1969)
Veľmi divne vyznejúci príbeh agenta 007. Scenár podľa mňa fajn (až na hlášku: "To by se Connerymu nestalo". To bolo fakt trápne). Dokonca mi nevadil ani nový bond, ale neskutočne ma iritovala tá čipkovaná košeľa alebo ako to nazvať. Človek čo mal na starosti kostýmy mal asi veľmi vtipné obdobie. Každopádne je táto bondovka lepšia, ako tá, čo nasledovala po nej.