Recenze (607)
Noci v Harlemu (1989)
Nejslabší film od Murphyho.Docela nudná komedie, v které se nic moc neděje, sem tam někoho zastřelí, je tam jedna přestřelka a bitka, ale jinak je to hodně povidací,
Přišla v noci (2023)
Kecat hovadina o jedné nesnesitelné ženské, která ničí život svého syna, ústřední dvojice syn a jeho partnerka docela nudili, Peková tu matku hraje výborně, ale je neskutečně otravná a musel jsem těm film několikrát stoupnout, jak mě sr**a.Jinak je film totální nuda a totální zbytečnost.Za mě za Pekovou dávám jednu hvězdičku, jinak bych dal odpad, protože tohle dokoukat bylo utrpení a matka je až nesnesitelně na zabití.
Děti noci (2008)
V tomto je mi líto herců, co se toho zúčastnili w nezajímavý scénář zahráli o několik tříd výš,než byly jeho kvality.Jirka Mádl a Martha Issová výborný, zbytek průměr, ale film o ničem.Rozhodně nemám v plánu si ho pustit znovu.30%.
Všechno, všude, najednou (2022)
Blbost
Žena ve vodě (2006)
Původně jsem chtěl dát odpad, ale scénář nějak drží pohromadě, herecké výkony jsou ok, ale jinak je to slátanina a neskutečná nuda.Vlastně jednu hvězdu dávám z milosti.Od režiséra Šestého smyslu a Času jsem čekal mnohem víc.15%.
V jeho očích (2014)
Moc pěkný film o lásce dvou kluků, kteří o sobě netuší, že se sobě navzájem líbí a z toho vznikají potom zbytečné problémy a probrečené noci.Celý Film je vyborně zahraný a je škoda, že herci, kteří kluky hráli již nehrají.75%.
Jedeme na teambuilding (2023)
Miluju filmy typu Fakju pane učiteli nebo Scary Movie.A tohle je přesně ono, dokonale ulítlá komedie plná hlášek a kvalitního ujetého, sem tam nekorektního humoru, někdy na hranici trapnosti, ale hned to vrátí zpátky, takový podobný humor měl Comeback a Jackpot od Tří Tygrů.Prachař, Kotek skvělý, ten byl nejlepší z celého filmu a jeho postava mu sedla jak hrnec na prdel, stejně jako Einstein. BÁRTA, POLNIŠOVÁ A POLÍVKOVÁ TÉŽ POBAVILI, u Aničky jsem byl rád, že zase jednou dostala hlavní roli, a po špatných recenzích jsem nic moc nečekal, ale tohle hodně překvapilo.Upřímně od srdce jsem se několikrát řečhtal smíchy a dal jsem to na jeden zátah.Za cameo Michala Davida a za skvělou hlášku,, To porno se samo nevykouká.",dávám 5% navíc.75 % a 4*.
Zakletý v čase (2009)
Moc pěkný film s výborným nápadem a výborně zahraný.75%
Dobré ráno, Vietname (1987)
Výborný Robin Williams.Tady hrál, stejně jako v Táta v sukni, svou velkou one man show a ukázal, že není jen komediální herec, ale i dramatický.Film je místy komedie, místy vážné drama a všechny tyhle přesuny žánru Robin zvládl dokonale.Ale občas jsem se trošku nudil.75%.
O Schmidtovi (2002)
Tento film je koukatelný diky Nicholsonovi, skvělému dabingu, jinak je to nuda, kde se hodně povídá a nic moc se neděje a než se něco stane , tak je hodina v háji.Od Nicholsona jsem čekal víc.40%.