Recenze (156)
Ztraceno v překladu (2003)
Tak se jim podařilo natočit dokumentární film.Hezké záběry města z mrakodrapu to ocením zvláště,když bydlím v přízemí. Připadalo mi to, jak parodie na filmy ze sedmdesátých let, kde se všichni nudí, pak jdou do baru tam hulí a když se jim tam nelíbí utečou jinam a ještěže dnes máme karaoke, už jsem si myslela, že nic nového neuvidím. Bill Murray dobře zpívá naživo, ale tot vše. V půlce filmu jsem přišla na to, že se zřejmě dívám na komedii. Dělat si srandu z toho, že Japonci neumí správně americkou výslovnost, ubohé. Mimochodem Bill Murray netrpěl krizí středního věku, ale spíš natáčením toho filmu.
Requiem za sen (2000)
Od prvního okamžiku jsem byla vtažena do děje a to strhující hudbou a střihama. Bylo jich tolik, ale ještě víc mně to nutilo cítit s těma lidma, kteří chtějí získat to nejlepší místo na slunci. Bohužel jsem po chvíli zjistila, že cesta povede do pekel, ale nešlo přestat se dívat. Jen jsem prosila, ať už to skončí.
Ronja, dcera loupežníka (1984)
Překrásná pohádkanepohádka. Viděla jsem ji dávno a chtěla jsem ji nahrát na video, aby se jednou mohly podívat moje děti. Pak jednou byla v televizi a moji dva kluci si oblíbili ty malinkaté človíčky, kteří pořád říkali: Proč , proč, proč to dělá? Ale mi se líbila ta máma zbojníků, chtěla jsem být vždycky jak ona. A možná jsem jenom nemám dlouhé pačesy.
Raymonda má každý rád (1996) (seriál)
Každý díl je o nějakém tématu, které člověk zažívá dnes a denně , ale jsou tam prostě chvíle, ve kterých je trapné ticho a vy můžete čekat, že postavy začnou jednat. Nejvíce se mi líbil díl, ve kterém psal Raymond na nečisto nekrolog pro svého otce a co z toho vzniklo by fakt vymyslel jen sám život.
Kalamita (1980)
Na tento film vzpomínám s úsměvem. Prostě Bolek POlívka, mladý a neklidný.
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Bez paní Rosůlkové by tato komedie neměla ten správný náboj:" Ale já už nemám žádný ručník. Mýdlo bych tam ještě nějaké měla, ale myslím, že tenhle ručník je už poslední." Tuhle větu by nedokázal říct jen tak někdo.
VyVolení (2005) (pořad)
První řada díky Emilovi, Jindrovi a Regíně a Vendy byla přesvědčivá a živá. Taky to bylo neočekávané zpestření, když se odstěhovali na Slovensko. Prostě úlet. Líbí se mi komentář Kulmon a Mysicka.
Nic než pravda (2008) (pořad)
Je mi líto těch prolhaných hadů, některé díly jsem viděla na streamu. Nejlepší byl ten vysokoškolák, co vypadl na druhé otázce.:-) Bylo tam i pár charkterů, ale vyhraje, kdo uteče.
Kulový blesk (1978)
Náklady hradí Jechová aspol:-) POdle mně ještě lepší než Vrchní prchni. Jen se mně tuhle ptal syn, proč ten Abrham měl ty hodinky na vnitřní straně zápěstí. Tohle nikdy nepochopí.
Vodní svět (1995)
Ve své době to byl symbol vize budoucnosti. Hlavně se ujali čmoudi, ale u mně taky recyklace.