Recenze (144)
Hvězdná brána: Atlantida - Vynoření (2004) (TV film)
Vybornej pilot a uvod ke spinoffu. Ne vzdycky se to povede takle pekne :)
Na život a na smrt (2013)
Tenhle cistokrevnej akcnak u me prekvapive zafungoval. Wahlberg u me v poslednich filmech docela stoupa na zebricku oblibenych hercu :)) (a to zacinal v pasmu nenavidenych :p)
Million Dollar Baby (2004)
Za tu druhou polovinu jednoznacne musim hvezdu pridat :))
Bronzové halušky (2011) (TV film)
CT tyhlety dokumenty proste umi :)
Tým na hraně (2010) (TV film)
Pribeh jak z televize. Banda outsideru stejne ten pohar dokazala ziskat :))
Nymfomanka, část I. (2013)
Parkrat sem se usmal, parkrat si zakryl oci... cekal sem neco uplne jinyho a odchazel zklaman :( 2,5*
50/50 (2011)
Iidot sem se nato dival v sobotu o pulnoci, takze to ve me zanechalo naprosto silnej dojem a sem z toho celkem rozhozene... / a to sem jeden z nejvic cynickych lidi ever / ... nicmene to podle me melo skoncit operaci, nerikat vysledek nic jen nahodit titulky... takle to mam trosku zkazeny :) 3,5*
Mládeži nepřístupno (2013)
Parkrat sem se pousmal, ale povetsinu casu mi to rpislo maximalne trapny a nudny.
Hon (2012)
Lidi sou svine
Red 2 (2013)
Asi stejne kvalitativni jako jednotka, docela me to zabavilo :)