Recenze (205)
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Nevím proč, ale dlouho jsem zhlédnutí tohotu filmu odkládal s tím, že se na něj podívám "až budu mít chuť". Až nyní však vím, o co jsem se tak dlouho ochuzoval. Skvělý film s povedenou animací, pohádkovým příběhem, osobitým humorem a klasicky ponurou atmosférou. Tento film se mi tedy moc líbil. Obzválště pěkné je pak zpracování, se kterým si tvůrci evidentně vyhráli, a příběh, jež sice není příliš komplexní, zato však nápaditý a dojemný. Těch 5* je podle mého názoru zasloužené hodnocení.
Ghost in the Shell 2: Innocence (2004)
Opět musím zmínit, že se nepovažuji za fanouška anime (to abych předešel ukamenování :) ) a asi právě proto mi neskutečné množství citací všemožných myslitelů lezlo ke konci krkem. Některé pasáže byly příliš vláčné až nudné. Ale jinak se mi to líbilo ;)
Ghost in the Shell 2.0 (2008)
Jelikož se nepovažuji za fanouška anime, nejsem schopen plně docenit celý film. Sice je mi jasné, že k tomuto typu filmu patří to patří, ale některé části se mi zdály až moc utahané.
Porco Rosso (1992)
Nemohu dát plný počet i přesto, že se mi film skutečně velice líbil. Postrádá však ono fantastično (prasečí hlava zkrátka nestačí :) ), které mám na Miyazakiho filmech tolik rád.
Delta Force (1986)
Tak tohle skutečně není můj šálek kávy...
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Neskutečné! Od tohoto snímku, ač jsem o něm pořadně nic nevěděl, jsem tam nějak intuitivně očekvával, že bude dobrý. Opravdu jsem ale neočekával, že bude takový, jaký je :) Tedy naprosto vynikající. Byl jsem naprosto pohlcen smrští skvělých nápadů, jedinečného zpracování a množstvím narážek na všechno možné. Výborně jsem se tedy pobavil a i přes slabší závěr ve mě film zanechal natolik silný dojem, že naprosto právoplatně zasluhuje nejvyšší možné ohodnocení :)
Krvavá stopa (2002)
Zase jsem si potvrdil, že Eastwoodovy filmy prostě můžu. Celý film jsem si skvěle užil možná i proto, že to, kdo je vrah, jsem odhalil asi ve stejné chvíli jako Clint a nenudil jsem tedy čekáním na potvrzení již známého. Zkrátka a dobře: další Clintův film, který mě nezklamal, ba naopak :)
Red (2010)
Ač nerad, musím přiznat, že jsem od tohoto filmu očekával více. Nedá se říci, že je špatný, to ani náhodou, ovšem stojí jen a pouze na výborných hercích a to na výborný film zkrátka nestačí. Škoda, s lepším scénářem se mohlo jednat o parádní snímek.
Cestující (2006)
Skoro se až nechce věřit, že je to skutečně práce jednoho člověka. Smekám.
Miami Ink (2005) (pořad)
Zajímavá show z prostředí pro většinu lidí zcela neznámého, tedy tetovacího salonu. Sám nejsem přílišným příznivcem tohoto druhu "umění", ale nepřestává mě fascinovat zručnost mistrů tatérů. Příjemné je i podání, které více než show připomíná jen záznam každodenní práce těchto borců. Oželel bych klidně i některé solo vsuvky, kdy účinkující mluví na kameru na určitá témata, ale jinak lze tomuto pořadu jen máloco vytknout.