Recenze (548)
Nějak se to komplikuje (2009)
Film z prostředí, které nechápu a kterému nerozumím. Bez ohledu na prostředí - trochu jsem rozuměl těm lidem. Alec Baldwin nejvýraznější ze všech herců...koukatelné. A velké plus za vydařené rozuzlení.
Bratři (2009)
Herecké výkony byly ucházející. Zajímavý suchý nápad, odpovídající suchý film. Líbilo.
Ocelový orel (1986)
To už je moc.
Ninjova nadvláda (1984)
Kravina, ale jako malej jsem to viděl hodněkrát..fandil jsem vždycky jednookému.
Americký ninja (1985)
Ale jo. Tenhleten první díl je z celé série nejlepší. Sice je to absolutní slátanina takového kalibru, že je člověku někdy trapno i za účinkující herce, ale jako malej kluk jsem si to pouštěl pořád dokola. Jedna z nezapomenutelných scén je kterak Joe nedbale opřený o náklaďák machruje s balisongem...
Život plný malérů (1972)
Navzdory tomu, že se zde objevují takoví herci jako Mondy, Richard, Carmet, Préboist, Le Person, Dalban, Robert, okořeňuje to ještě Saudray a spol., tak musím s politováním říct, že je to kravina. Pro mě zklamání.
Náhradník (1975)
Na dvě chvilky kdy jsem se zasmál připadalo 90 minut nudy. Ty dvě chvilky ale stály za to...
Che Guevara (2008)
Zajímavý pohled do historie Kuby, velmi výrazné jsou charaktery vůdců revoluce. Líbilo.
Nový svět (2005)
Neskutečně nudná a navíc absolutně zmatená záležitost. Záměr vyjádřit soužití indiánů s přírodou v protikladu ke zkažené duši bílého muže se zvrhl ve změť chaotických a nenavazujících záběrů, které divákovi nedávají žádný smysl. Do toho člověka neustále oblažuje takřka souvislý proud myšlenek hlavního hrdiny, které v souvislosti s panikou probíhající na plátně, dotváří konečné dílo zkázy. Nezachrání to ani umělá tklivost výrazů. Dobrý námět, zpracování nudné, hloupé a ještě k tomu mizerně udělané.
Odplata (1999)
Slušnej akčňák s Melem Gibsonem...Uvízla mi v paměti scéna, kterak je parta čínských bouchačů načapána policií uprostřed svého snažení vykastrovat hlavního hrdinu...ty překvapené obličeje nemají chybu.