Recenze (393)
Forrest Gump (1994)
Pro mě silný, citlivý, lidský a vtipný film. Pru hlupáka každej hloupý. A propo jakéžeto krevety si dáte? :-)
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Zvažoval jsem 4 či 5 *, ale nakonec jsem dal 5 za ten nápad, triky a děj. Povedlo se to a bavilo mě to. Holky - vezměte si kapesníčky, Pitta je tam přehršle :-)
Vrchní, prchni! (1980)
Vynikající nápad, skvělej Abrhám, film přetíkající hláškami. Klasika. Není víc co dodat, kouknu vždycky.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Otec a syn ve filmu. Klasika klasik. Knedlíků šest, táta pět. Nepřeberné množství hlášek, široké spektrum postav a jejich povah. Znám to nazpaměť a stejně se vždy kouknu. Perfektní humor.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Paráda, asi každý to viděl. Obraz doby, porevoluční Československo, možnosti... Nechápu nízké hodnocení některých uživatelů. Bolek v roli křupana se strefuje do všeho. Vždycky kouknu.
Odpor (2008)
A mě se to líbilo, mělo to svůj rytmus, svůj děj a prakticky i zprostředkování toho, co museli lidé zažít v těch nelehkých a krutých časech válečných. Craig se mi v tom taky líbil - hrdina.
Ostrov (2005)
Jaj, tak tohle mě dostalo. Nic jsem o tom nevěděl a koukal s otevřenou pusou. Taktéž doufám, že se tohle nikdy nebude dít. Film nutící k velkému zamyšlení.
Gattaca (1997)
Tenhle film mě dostal, blízká budoucnost a sakra nechutně možný scénář. Nechci se dožít tohohle. Chci aby se děti počínali "běžně" :-) Chci děti z lásky svých rodičů.
Iluzionista (2006)
Nechal jsem se pohltit atmosférou doby, kdy městem jezdil kočár s koňmi, kdy se žilo zcela jinak a kdy se chodilo pro údiv a úžas do divadla, kde jeden velmi pohledný a šikovný iluzionista předvádí dosud nevídané, nemožné. Nádherná mysteriózní romantika a dokonalý Norton a Jessica Biel. Parádní love story.
S čerty nejsou žerty (1984)
Asi nejlepší, nejzábavnější a nejvtipnější pohádka co kdy u nás vznikla. Pan Heřmánek, Nárožný a Kemr - excelentní herectví. Zbytek snad ani netřeba říkat, vždyť to každý viděl.