Recenze (446)
Dracula (2020) (seriál)
První epizoda byla super hororová komedie, druhá trochu Hercule Poirot a třetí byla jako některý ze slabších dílů Black Mirror a bohužel už to celé hodila úplně jinam.
Zaklínač (2019) (seriál)
To, v čem tvůrci podle mě zfailovali nejvíc je fakt, že to nemá ksicht. Mizanscéna a výprava, na které v případě fantasy záleží opravdu hodně, jsou totálně nijaké, místy silně papundeklové a potenciál východoevropské mytologie zůstal zcela nevyužitý. Škoda. Pak už jen doplňte mizerný scénář, který se dlouho nedokáže odlepit od expozice a vlastně polovinu času netušíte, co se vám snaží vyprávět, přidejte nesmyslné skoky v čase, otřesné herecké výkony, zoufalou neschopnost vygradovat dramatické situace, a máte Zaklínače, jako kdyby vám ho převyprávěl váš lehce retardovaný bratranec.
Mrtví neumírají (2019)
Vypadá to, jako by producent prostě Jimovi podepsal bianco šek na jeho další film. Protože jinak nechápu, jak se tahle banální a úplně nefunkční věc mohla dostat do kin.
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Pokud tou globálni hrozbou byla nebetyčná blbost a nuda, pak ji tito MIB naplnili beze zbytku.
Anime je tady (2019)
Bezobsažné millennial shit propagační video Netflixu s neskonale otravnou “dokumentaristkou”.
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Pro mě nejlepší řada Stranger Things. Osmdesátková estetika a odkazy na její filmy využité na maximum, scénář není překombinovaný, napětí je dobře stupňované, a co je hlavní, oproti minulým sériím se to bere mnohem míň vážně. Takže tomu rádi odpustíte nadbytek postav a fakt, že příběh je jen de facto variací na ty předešlé.
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Standardně špatná X-menovka, tentokrát navíc okořeněná trochou militantního feminismu. Tahle série fakt nutně potřebuje reboot, v podstatě jediné, na co se tu dá ještě koukat, je McAvoy a Fassbender.
Treasures from the Wreck of the Unbelievable (2017)
Bohužel dokument neříká vůbec nic a vlastně netušíte, co bylo jeho i Hirstovým záměrem.
Černé zrcadlo - Rachel, Jack a Ashley Too (2019) (epizoda)
A scénář této epizody vytáhli komatózní Miley Cyrus z prdele, ne?
Godzilla II Král monster (2019)
Ocenila bych o trochu míň rodinných pout, neustále otevřené mordičky Bobby Brown i nanicovatých dialogů, a místo toho dala víc soubojů monster. Jinak mě poslední dobou hodně baví všichni ti filmoví “záporáci”, kteří se v rámci ekologické nauky snaží vyhladit polovinu lidstva. Za mě jim prostě nejde trochu nefandit.