Recenze (446)
Přežít Vánoce (2004)
Mezi všemi těmi vánočními, sentimentálními komediemi je tenhle snímek naprostý skvost. Je to zábavné, vtipné, lehce ironické. Ben mě prostě vážně bavil.
Karcoolka (2005)
No viděla jsem už pár opravdu hrozných animáků, ale tahle katastrofa se celkem obstojně řadí po bok k nim. Ta grafika vážně stojí za nic. Vtípky jsou občas hodně trapné. Nebýt kozlíka, tak nevím nevím...
Mr. Deeds - Náhodný milionář (2002)
Adam Sandler není zrovna mým oblíbeným hercem, ale tohle je prostě zábava. A co, že je to od začátku víte, jak to všechno dopadne, ty vtípky jsou k popukání.
Uvolněte se, prosím (2004) (pořad)
Poslední dobou mi přijde, že ztrácí formu a zajímaví hosté mu také docházejí. Ale i tak je to nadprůměrná talk-show.
Příběhy včelích medvídků (1984) (seriál)
Můj nejoblíbenější večerníček. Čmelda a Brumda jsou prostě kouzelní a jejich dabing a písničky snad ještě víc.
Rychlá rota (1989) (seriál)
Krásná sobotní rána. Nostalgie je hrozná věc. Nemůžu jinak než 5*.
Drž hubu! (2003)
Nevěřila bych, že tihle dva můžou vytvořit takhle komickou dvojici. Neuvěřitelná zábava a smršť dialogů hodných válení se smíchy po zemi.
Podivné dědictví (1972)
Můj nejoblíbenější film s Terencem Hillem. Ta jeho naivita a přeměna v "drsného" muže. A ty modré oči.
Zakletá Ella (2004)
I přes všechna klišé obsažená v této pohádce mě prostě vždycky dostane svou roztomilostí.
Marley a já (2008)
Před začátkem filmu jsem si říkala: "Ne, přeci nebudu brečet kvůli nějakému psovi." Ale Marley mi za tu hodinu a půl vážně přirostl k srdci. V závěru tvůrci podle mě až moc tlačili na pilu, ale i tak jsem slzy neudržela. Krásný a upřímný příběh života jednoho okouzlujícího domácího mazlíčka.