Recenze (1 641)
Maigret - Maigret a případ mrtvého muže (2016) (epizoda)
PRIMA HD - Jak jsem byl po prvním dílu hodně mile překvapen, že Rowan je skvělý i ve vážných rolích, tak zde už jsem to bral jako normálku. Nebudeme si nic nalhávat, nebýt jeho, rozhodně by to byla ryze průměrná detektivka, kde bylo všechno vyumělkované a předem jasné. Každopádně díky TV Prima za možnost shlédnout 2 krimi s Mr. Beanem během jednoho týdne, navíc s dabingem, kde pan Heřmánek byl hodně zajímavý. 70% (with J.)
Blair Witch: 20 let poté (2016)
Mám pro tyhle bububu filmy slabost, byť se nové zpracování BW dost opičilo po originálu z roku 1999. 70%
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Za všechno může ten test cementu. Test jeden proradnej. 65%
Sejměte Cartera (2000)
PRIMA MAX HD - "Dobrý den, jste členem klubu? Jsem tu s panem dolarem :) Pořád rovně!" Doporučuji s 1. českým dabingem z roku 2002 (vysílají ho téměř všechny TV a je i na DVD), některé hlášky jsou fakt boží. 75% // (7.1.2020) FILMBOX - Film i Sly v téhle roli mě pořád bavi. Tentokrát jsem měl smůlu na nový dabing od Filmboxu, který neni dobrý a trochu mi to kazilo dojem. Procenta ale nechávám. 75% (with J.)
Dívka ve vlaku (2016)
Hmm noo, hmm noo. Pěkný! Zajímavý! 80% (with J.) // (26.3.2021) Po přečtení knihy musím film ohodnotit rezervovaně. 75%
Likvidátoři (2016)
Kvalitní poctivé a solidní béčko, které si na nic nehraje. Jede si na jistotu prostě to svoje a dobře to plyne. Hoďka a půl úplně v pohodě. Režie a choreografie není taková, jako u Isaaca Florentina, který natočil většinu filmů s Adkinsem, ale i tak jsou bitky slušný a zabiják byl také velmi dobře vybrán. Ten by mohl z fleku dělat dubléra Adkinsovi - stejné typy. Na 4 hvězdičky to sice u mě nedosáhne, ale zabavil jsem se. 69%
Maigret - Maigret klade past (2016) (epizoda)
PRIMA HD - No tedy, pane Beane, dobrá práce! Sice mi chvíli trvalo, než jsem si zvyk, že jeho tvář nebude dělat humorné grimasy, ale pak už jsem byl v tom a Angláni nám připravili povedenou detektivku. Těším se na další díl. 77% (with J.)
Zúčtování (2016)
Benovi role sedla jak prdel na hrnec a musím říct, že si mi v ní hodně líbil, Po nástupu Anny Kendrick, která mi naopak zde krajně neseděla, jsem měl trochu obavy, kam se bude film ubírat. Naštěstí se ubíral správným směrem a Anna nedostala tolik prostoru. Všechny 4 deklarované žánry (Akční / Krimi / Drama / Thriller) Zúčtování splňuje a já byl tak plně spokojen. Dávám velmi silné 4 hvězdy s možností navýšení po příští projekci. 80% (with J.)
Mechanik zabiják: Vzkříšení (2016)
Akce na pohodu, ta tomu vévodí, díky bohu. Protože zbytek bylo jen nezáživné, nesmyslné a někdy i hloupé žvatlání. Zejména rozhovory mezi Jasonem a Jessicou byly na hraně trapnosti. Po pravdě se ani nedivím aktuálním 53%, protože jen tak někdo nevezme přes srdce o poznání horší pokračování nadupané jedničky. 72% (with J.)
Collateral Beauty: Druhá šance (2016)
CineStar ČB - Ano, tomuto filmu říkám "Ano"! Oslovil mě, měl velkou sílu. A na řeči, že film je hodně o citovém vydírání, že je ubrečený, atd. já kašlu. 80% (with J.)