Recenze (450)
Spiknutí: Echelon (2009)
Dosť nuda, neviem si spomenúť na jediný kladný moment filmu, a to že sa dnes vykrádajú filmy navzájom je aj z tohto jasné.
Blade Runner (1982)
V Bruggách (2008)
Zbožňujem tento film! A to som ho videl iba raz. Geniálny herci v geniálnej, humornej gangsterke. 100%
Mission: Impossible II (2000)
John Woo sa tu naozaj vybláznil a vôbec nešetril množstvom efektných spomalovačiek a akčných scén ktoré sú prehnané ako sa len dá, ale v kine som sa vtedy bavil...
Terminál (2004)
Rozosmeje, poteší, pobaví...Tento film = pohoda.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Dokážu roboti ľúbiť? A ako by to asi vyzeralo keby to vedeli? Steven nám to predviedol v ďalšom jeho nezabudnuteľnom príbehu s krásnym vizuálom.
Smrtící úder (2008)
Nič som nečakal a dostal som ešte väčšie nič....ale na jednu hviezdu to určite nie je. Pozerať iba v prípade nudy alebo ak nemáte žiadny iný film po ruke.
Věc (1982)
Po VOTRELCOVI široko ďaleko najlepší SCI-FI horor! VEC!
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Ako sa len môže zmeniť tak skvelý úvod (myslím to ako sa Wolverine a Sabretooth presekávajú masou vojakov v rôznych vojnách) na takú hovadinu? Učebnicový príklad toho ako pokašlať známu komixovú predlohu - obľúbenú komixovú postavu.