Recenze (2 319)
Rohy (2013)
Zajímavý příběh, který mě upoutal a držel do povedeného konce. Za mě 80% :)
Hvězdná brána: Atlantida - Vynoření (2004) (TV film)
Povedené uvedení do odbočky hlavní série Hvězdné brány. Je zde pár známých postav z hlavní série, ale jinak to tu přebírají noví hrdinové. Akce a efekty pěkné. Za mě 90% :)
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Skvělý sfi-fi seriál, který mě chytl nejen akcí, ale i řešením problémů, které flotila řeší. 90% :)
Thelma (2017)
Nevím, celé mi to přišlo takové nemastné neslané. Já se u toho celkem nudil. Pár momentů zajímavých, ale jako celek nic moc. 30% :(
Yakuza apokalypsa (2015)
Hrozně uřvaná nuda, která má nějakou tu akci, ale jinak je to hrozná slátanina. 0% :(
Rošťáci (1985)
Pro mě značně opomíjená dobrodružná komedie, kterou mám hodně rád. Je to film, který by si zasloužil vydání na disku v HD. 100% :)
Rivalové (1996)
Oddechová komedie, která pobaví a nenudí. Za mě 75% :)
Rocky Balboa (2006)
Skvělý díl, který má hodně emotivních chvil, které zamrazí, ale i rozveselí. Návrat ve velkém stylu a skvělé pokračování pro mě jedné z nejzásadnějších filmových rolí. Rockymu nelze nefandit. Za mě opět 100% :)
Rocky V (1990)
Osobně to nevidím, jako by to byl nejhorší díl série. Je to posun, který ukazuje i špatné věci, které se mohou sportovcům přihodit. Rockyho příběh se posunul, k trenérské zkušenosti. Příběh je to pěkný a film mě opět bavil. Za mě 100% :)
Venom (2018)
Pěkný comicsák, u kterého je škoda, že nezapadá do rozjetého universa. Ze začátku je to vlažnější, ale když přijde na řadu symbiont, tak je to pěkná podívaná. Venovům origin je v comicsu úplně jiný, ale už jsem si zvykl, že filmy si berou z předlohy jen málo. Já jsem spokojený a film se mi líbil. Dávám 80% :)