Recenze (397)
60 (1996) (pořad)
Zdeněk Suchý sice byl celkem obstojný moderátor, ale kvalita jednotlivých "šedesátek" bylo značně kolísající, takže si dovoluji být v hodnocení příkrý.
Kráska v nesnázích (2006)
Vcelku slušný příběh o ženě, která, aspoň mi tak přišlo, neví, co vlastně chce. Odpovídá tomu průběh filmu, až do samotného závěru...Jinak, herecké výkony jsou slušné a jednoznačně vede Jiří Schmitzer, který snímek, z mého pohledu, příjemně odlehčuje. Ano, jedná provokativně a kolikrát je vyloženě "na pěst", ale i tak si získal mé sympatie a jeho rýpání jsem mu odměnil cynickým úšklebkem. Hřebejk rozkryl další příběh z lidských osudů a problém vidím v tom, že jeho filmy začínají být podle obdobného mustru a mohli by mít stejný název, jen s příslušnou pořadovou číslovkou.
Kameňák 2 (2004)
Totání zhovadilost podruhé. Vítám vás. Jestli se chcete nudit, nesmát a nebavit se, zvolili jste správný film.
Kameňák 3 (2005)
Bomba!Nejlepší film všech dob, dávejte mu hvězdičky, jednou se musí dostat na vrchol. Posílám pozdrav z psychiatrické léčebny a už nervozně vyhlížím čtvrtý díl. Nehodlá ho Troška točit se Soukupem? A pak by Soukup mohl zase využít Trošku na Majora Maisnera 4.
Byl jednou jeden polda III - Major Maisner a tančící drak (1999)
Bomba!Nejlepší film všech dob, dávejte mu hvězdičky, jednou se musí dostat na vrchol. Posílám pozdrav z psychiatrické léčebny a už nervozně vyhlížím čtvrtý díl. Nehodlá ho Soukup točit s Troškou? A pak by Troška mohl zase využít Soukupa na Kameňák 4.
Záhada Blair Witch (1999)
O "Záhadě..." lze mluvit buď o jako originálním snímku, nebo o jako naprosté nudě. Přikláním se k druhé možnosti. Jestli se budování atmosféry dělá tak, že vidíte jenom tmu (čili nic) a do toho slyšíte pobíhání a křik studentů... Na někoho to možná zapůsobí, já jsem ale usínal nudou...
Uneseni (2006)
Tak prvních pár minut jsem si říkal, že to bude super film. Pak se ale objevil mimozemšťan a já šel smíchy pod stůl. Škoda, film byl rozjetý slušně a tohle jej zazdilo. Co jsem ale také mohl očekávat od režiséra Záhady Blair Witch...
Resident Evil (2002)
Slušné béčko, které sice fanoušky hry naštvalo, ale jako jedna z mála adaptací počítačových her funguje. Zajímavé by bylo, jak by si s podobným filmem poradil Romero. Ano, lidé jsou infikováni virem a skupinka hrdinů proti nim bojuje. Resp.: variace na různé zombie filmy. Jen, co mi vadilo byl fakt, že skupince hrdinů MUSELO až po pár minutách dojít, do kterých míst musí na oživlé vystřelit, aby je zneškodnili. To už přece víme z desítek dalších zombie-filmů. Jinak nenamítám nic.
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
Totálně zhovadilá spatlanina všeho možného. Jako kdyby film "uvařili" kočička a pejsek. Vzešel z toho totální galamatyáš, který by se chtěl zalíbit všem a přitom vlastně nikomu. Díky tomu film film zcela v kinech propadl a doufám, že upadne v zapomnění. Arnold s parukou jako princ Hapi (??), Jackie Chan, který v nejnevhodnější chvíli strhne pozornost na sebe a je toho ještě mnohem víc, ale proč si kazit den, zkrátka-nedoporučuji.
Vrána (1994)
Brandon Lee byl ve "Vráně"zabit. Výkon, jaký zde podal nemá chybu. "Vrána" je vlastně film o pomstě, příběh zas tak složitý není, ale snímek má neuvěřitelný drajv a díky Proyasovi i efektní vizuální stránku. Doporučuje 11 uživatelů z deseti:-).