Recenze (1 021)
Vlak do Pusanu (2016)
Paráda, další skvěle odvedená práce od kluků z Jižní Koree. Train to Busan můžu jen doporučit. Já dávám tomuhle akčnímu hororu 75% .
Mělčiny (2016)
Tak bohužel zklamání. Průměrný thriller, škoda. Dávám 55%
Živý terč 2 (2016)
No tohle bylo celkem trapné, samé klišé. Největším plusem je krásné prostředí džungle. Radši doporučuji Hru o přežití s Ice-T.
V zajetí démonů 2 (2016)
Trochu zklamání, sice pořád velmi kvalitní horor, ale už bohužel tolik nezafungoval jako první The Conjuring. Ovšem i tak silný nadprůměr. Dávám 75%
Sniper - Lovec duchů (2016)
Trochu nadhodnotím a dám 4 hvězdy, ale myslím si, že Sniper: Ghost Shooter na ně má. 90 minut jsem se skvěle bavil, film příjemně odsejpá, přestřelky taky dobrý. No prostě vydařený akční film. Doporučuji.
Ve jménu krve (2016)
Hlavním plusem je jednoznačně Mel. Paráda. Jinak je to v celku průměrný akční film s obehranou zápletkou. Ovšem kvůli Melovi si film určitě zaslouží šanci na shlédnutí. Dávám 65%
Imperium (2016)
Průměrný film o náckách na jedno použití.
Daeho (2015)
Vydařený snímek z Jižní Koree. Sakra ten tigr byl pořádný zabiják. Parádní 2 hoďky. Doporučuji
Stíny nad Jerichem (2016) (seriál)
Tak tohle vypadá hodně dobře, možná hodnocení ještě zvednu. Zatím 4 hvězdy
Appaloosa (2008)
Moc dobrý western s vynikající hlavní dvojicí. Sice mi tam docela vadila Renée a místy to bylo trošku utahanější, ale i tak dávám 70%.