Recenze (1 507)
X Factor (2008) (pořad)
Hvězdička za snahu. Ono nejvíc záleží na soutěžících, a ti se tu prostě nevyvedli.
Jsi chytřejší než páťák? (2007) (pořad)
Nápad to zas tak špatný není (přece jen jedenáctiletý kluk a čtyřicetiletý muž mají každé jiné znalosti), ale provedení se tedy rozhodně nepovedlo.
Nejslabší! Máte padáka! (2002) (pořad)
Z. Slavíková svou roli hrála výborně. A celkově soutěž taky nebyla nejhorší.
Nepodceňuj blondýnky (2009) (pořad)
Fuj. Příšenost. Navíc si pamatuji, že tak 90% "blondýnek" přiznalo, že jsou odbarvené. Prostě blbost.
Den D (2008) (pořad)
Moc zajímavý pořad. A zajímavé je i sledování reakcí obou stran.
Hip Hap Hop (1992) (pořad)
Tohle jsem jako dítě měla rádaa. Nejlepší byly padající kuličky na konci při výhře.
Česko hledá SuperStar (2004) (pořad)
Těžko hodnotit tři ročníky, když v každé byli jiní moderátoři a jiní soutěžící. Za výbornou první řadu ale 4*.
Kufr (1992) (pořad)
Klasický zábavný pořad devadesatých let, pamatuji si, že nejvíc mě bavilo kolo s hádáním podivných předmětů.
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
Jojo, tohle bylo super. Škoda, že už se u nás tak dlouhou dobu nevysílá.
Kolotoč (1996) (pořad)
Občas sledovatelný soutěžní pořad. Na svou dobu, pochopitelně.