Recenze (5 295)
Po stopách zabijáka (2007)
Možno by to chcelo “remake”, možno to mohlo byť lepšie, možno sa dá tomu kadečo vytknúť, no na animal horor to rozhodne nie je žiadna tragédia. Krokodíl celkom peknučký, nemal som dojem, že ho Atari na kolene splieskalo, a tak menším negatívom je akurát nedostatok gore.
Vlak do Busanu 2 (2020)
Ukážkový príklad, ako si “titulom” podpíliť konár pod vlastným zadkom. Neštátná voľba pre “Train to Busan II” zapríčinila, že si ojedinelý divák milne vsugeroval predstavu o bitve v rýchliku z Nových Zámkov do Komárna. Nič to však nemení na fakte, že toto je tak či onak “trošku” priemerná zombie záležitosť, od ktorej si všetci sľubovali ďaleko väčšiu zábavu, ako v skutočnosti ponúkla. Zlé to ale nie je (!), odrážať sa od tunajšieho percentuálneho ohodnotenia, je absolútne scestné.
De dødes tjern (2019)
Príliš minimalistické nato, aby si to získalo plnú pozornosť diváka. Slabší priemer ..
Tajemství jejich očí (2009)
Rýchlejšie zbehne cesta z Košíc do Bratislavy vlakom s dvoma prestupmi, než dej tohto snímku. Ono to nie je vyslovene špatná krimi, ktorá by nedisponovala hlbšou pointou či myšlienkou o “dobe”, v ktorej sa odohráva, no tá pomalosť dosť ubíja, až človek premýšľa nad tým, z akého dôvodu ho samotný tvorcovia natiahli na vražedných 124 minút. Škoda, keby ma trošku viac života v “génoch”, možno by aj hodnotenie ostatných užívateľov bolo pozitívnejšie. Za mňa za tri.
Host (2020)
Milujem tieto kdejaké formy “Found Footage!” a toto je absolútna jeba pred spaním, ktorá keď Vás vtiahne do deja, sa poserete strachom! A šikovno do TOPKY!
Defending Jacob (2020) (seriál)
Miestami scenáristický “patos”, plný vyšetrovateľských, či iných primitívno nelogických prešľapov, no keď človek videl taký dokument, ako je “The Imposter”, možné je vlastne úplne všetko. Každopádne, moju pozornosť samotný seriál udržal od prvej do poslednej minúty, čo sa tak často nestáva, pričom herecké obsadenie, je taktiež dokonalé (!), a tak mile rád tú štvrtú bez váhania udelím.
Pardon, nezastihli jsme vás (2019)
Minule som pozeral film, ktorý Vám dokonale vylepší náladu (Marvellous), tento Vám ho zas DOKONALE DOJEBE ..
Marvellous (2014) (TV film)
Ako ja “neviem” čo napísať. Krásny, veľmi milý film, ktorý Vám dokonale vylepší náladu! Nedokážem mu nič vytknúť .. aj keby som akokoľvek chcel ❤️⚽️❤️ nedá sa.
Black Water: Abyss (2020)
Možný SPOILER. Hlúpejšieho krokodíla človek nevidí ani v dokumentárnych filmoch. Čo tam po kráse jaskýň, keď si človek pustí "animal horor", pritom hlavného záporáka vidí tak 3 krát (?), z piatich možných obetí dvaja prežijú, smrť ďalší dvoch si musíte nájsť niekde na "Dark webe", pričom takmer 80% filmu sa nič nedeje. Ak je tento komentár k tomuto filmu krutý, tak si predstavte, aký by bol, keby som sa zle vyspal. Jediné čo poteší je fakt, že krokodíla nevyprodukoval "CAPCOM", pričom každopádne, aj tak som nečakal nič mimoriadne, lebo keď v úvode vidieť, aká spoločnosť sa na filme podieľala, divák by si mal vedieť spočítať Dva a 2.
Sacco a Vanzetti (1971)
Spravodlivosť po americky. Výborný film zo súdnej siene o dvoch krivo obvinených mužoch, ktorí sú odsúdený na trest smrti pre niečo, čo nespáchali len preto, lebo sú prívržencami iného politického smeru. Samotný snímok som trošku podcenil, no musím priznať, že podaktoré výmeny názorov či monológy na súde, sú naozaj výborné! Pointa tohto príbehu podľa skutočnosti však spočíva v odkaze na 20 roky v USA, kedy robotníci znamenali “NIČ”, pričom tí, čo riadili spoločnosť, sa majetkovo čoraz viac vzďaľovali strednej vrstve. Veľmi spokojný.