Recenze (2 679)
Le Bagman - Profession : Meurtrier (2004) (amatérský film)
Nejlepší kraťas, který byl natočen. Totální masakrové vyvraždění skupinky gangsterů.
Turbo Kid (2015)
80.tková pecka zrozená v novém tisíciletí !!! Neuvěřitelné jednoduché, krvavé a zábavné.
Na prahu temnot (1987)
Takový zvláštní upírský romantický nevinný horůrek. Bát se nebudete, ale o brutalitky taky nepříjdete.
Dokud jsme mladí (2014)
Čekal jsem něco úplně jiného
Na tuhle nemám (2010)
Tohle mě dostalo opravdu na lopatky, takže mírně nadhodnotím !!!
Dalkomhan insaeng (2005)
Velmi zajímavě pojmutá gangsterka, která svojí citlivostí předhání akci a brutalitu.
Sex Drive (2008)
Hodně povedená teenage road movie !!!
Viděl jsem ďábla (2010)
Nemohl jsem se ani ohlédnout. Neskutečně propracovaný film, kde jsou snad 2 filmové postavy v největších formách, jaká může kinematografie nabídnout. Padouch v podání Min-sik Choi a mstitel v podání Byeong-heon Leeho. To vše neskutečně realisticky vyzobrané jak to umí jen korejci a nechyběli tomu ani hektolitry krve. Neskutečný zážitek !
Rychle a zběsile 7 (2015)
James Wan má nabušené záběry a to dělá z Rychle a zběsile něco daleko drsnějšího, co jste ještě neviděli. Tenhle díl mne po trošku rutinní 6 potěšil a musím uznat, že stále 5 díl je nejlepším dílem celé série.
Méďa 2 (2015)
Velmi slušné pokračování !