Recenze (2 675)
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Nejlepší Mission Impossible, co bylo zatím natočeno.
Mimoni (2015)
Teď půjdu trošku proti sobě, ale já nikdy nějak Mimoně z Já, padouch 1 a 2 extra nehltal. Tohle byla pro mě ale bomba.
Jurský svět (2015)
Hned po prvním dílu od Spielberga nejlepší díl. Po shlédnutí jsem měl pocit, že se film vyvíjel jako "Zrození planety opic" z roku 2011.
Magnolia (1999)
Mnoho příběhů, které hledají hloubku ve svědomí každého aktéra a dávají divákovi neskutečnej emocionální klystýr.
Hacker (2015)
Naprosto jiné než na co jsme aktuálně zvyklý. Mann a jeho kamera je jedinečná. Dokáže vybudovat atmosféru a vnést pocit živé kamery i skvělých akčních scén.
Chaplin (1992)
Robert Downey Jr. byla excelentní volba při výběru představitele legendárního Chaplina.
Tady to musí být (2011)
Neskutečnej Sean Penn v roli zašlé rockové hvězdy, která hledá sama sebe. Býti dynamičtějšího podání, bylo by to ještě lepší, ale v případě ztráty člověka jakékoliv chuti k čemukoliv to nešlo podat jinak. Když už není, co ztratit není důvod se bát. Určitě mě nemine další projekce !
Terminator Genisys (2015)
Na jednu stranu "Arnie se vrátil", na druhou stranu je vše kolem něj tak šílené, že jsem se bál, že i koncept jeho postavy se zblázní. Podle mě jde o snímek, který stojí jako nějaký nepotřebný akční update pro první dva dokonalé Cameronovi díli, tak stejné jako 3 díl či Salvation. I když tenhle snímek byl, co do hudby a srovnání nejshodnější z počátkem téhle série.
Bojovník (2015)
Variace mého oblíbeného Rockyho, takže jsem si to opravdu užil.
Muž na laně (2015)
Nejvíc mě dostal uklidňující pocit, že jdu po shlédnutí snímku po pevné zemi a podemnou není žádná "hlubina". Naprosto osvobuzující snímek, který neuvěřitelně motivuje osvobodit se diváky od strachu, jelikož po jeho přežití je absolutní volnost a radost. PS: Viděno v kině.