Recenze (2 675)
Straight Outta Compton (2015)
Biografický snímek největších postav Hip hopu 90.tých let (až na Notoriuse B.i.g.) !!
Noční dravci (1981)
Ku ostatním filmům Sly slabý film, ale jako 80.tková kriminálka to fungovalo pro mě velmi dobře.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Syrové, surové a mrazivé drama. Cesta pomsty vyzobrazená jako jedna z nejhlubších v historii kinematografie. Hudba, obrazy přírody a tempo jako od Terence Malicka.
Vánoční horor (2015)
Pro mě jako nenáročného hororové diváka je to poměrně dobrý. Hlavně atmosféra vánoc byla poměrně zachována. Santa, který kosí vlastní elfi a pak bojuje proti Krampusovi je prostě kulervoucí. To mi nikdo nepopře !
Zázrak v New Yorku (1947)
To že černobílí starý snímek může být špatný na vánoce tenhle snímek hravě vyvrací. Amotsféra a vztahy mezi lidmi přímo vystihují vánoční povahy lidí před vánoci. Rozhodně jeden z nejlepších a podle hodnocení opomíjených filmů, kde ho hravě drtí např. Grinch, který je klasická americká rychlo splachovací komedie. Tohle zůstane ve vás trošku déle.
Brouk (2002)
Život je plný náhod !
Muhammad Ali: Tváří v tvář (2009)
Opravdu skvělý dokument, kdy všichni jeho soupeřové hovoří o zápasech s jednou s největších boxerských legend.
Go (1999)
Dašlí snímek o drogách, který se může s klidem postavit vedle Trainspotingu či Strach a hnus v Las Vegas.
Proutníci (1996)
O muži, který hledá ženu a ještě se nevypořádal s rozchodem. Jeden z nejlepších filmů, co se řešení problematiky vztahů týče.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Extrémně výživná hudba a akční scény (kolona a konečná scéna s Beniciem). Vlastně všechno, co se točilo kolem Benicia bylo ultra a sám by si zasloužil vlastní film, kde by nejspíš rozdrtil všechny akční filmy o pomstě, agentech a válce. Takhle je to míšenec, kde se sice orientujete, ale chcete toho prostě víc.