Recenze (66)
Bezva finta (1985)
Čekal jsem více zábavného klauna v bance a méně nudné omáčky později
Sedm životů (2008)
Mírné zklamání. Velkou část filmu jsem čekal na odpověď proč to celé, krátkou odpověď jsem dostal až těsně před koncem.
22 Jump Street (2014)
Kravina, ale vyladěná do detailu.
Sex Tape (2014)
Příjemné obsazení, Marshall vyměnil Lily za víc sexy Cameron, Corddry konečně nehraje uplnýho trotla. Žánr spíše rodinný + choulostivé scény než komediální.
Don Jon (2013)
Flm mě mile překvapil. Režisér a hlavní herec v jedné osobě měl asi nutkání světu říct o své "droze"...
Štěstí na dosah (2006)
Na tento film jsem měl doporučení a proto i přirozeně větší očekávání, které bohužel nebylo naplněno. Celým filmem se táhne tolik smůly, která se ne a ne setřepat. Zvláštní, kde není happyend, tam jej chci, hm.
Kandidát (2013)
Bravo za střih, aranžmá a scénku z Mekáče aneb čobol a pepík. Nevšední film v té záplavě česko-slovenského stereotypu.
Šéfkuchař na grilu (2014)
Pohodový film, bez vtipu, bez akce, pouze tak plujete na grilu a fritaku. Sympatické obsazení, kde bohužel nevysvětlí, jak mohl v minulosti mít Chef tak sexy ženu.
Dovolená za trest (2014)
Rodinná Sandlerovka a tuto já nemusím. Slabší 2*. Crews zaválel, ale šlo z jeho role dostat víc.
Vzpomínky (2006)
Naprosto skvělý film. Takto dle mého má vypadat thriller. Těch detailů si všímám víc a víc s každým shlédnutím.