Recenze (66)
Strážci Galaxie (2014)
Prďácká komiksovka, fešná hudba. Ikdyž to není můj žánr, toto ocením.
12 podmínek k dědictví (2006)
Velké množství klišé, v základech však hodnotný film, což se mi utvrdilo v závěrečných titulcích.
Need for Speed (2014)
Příjemné překvapení. Skvělý vkus v autech, honičky nebyly přehnané. Proto palec nahoru. Děj o ničem, ikdyž ne tak triviální jak se dalo předjímat.
Diktátor (2012)
Nejlepší Cohenovka.
Scary Movie: Děsnej biják (2000)
Nejlepší parodie, za mlada jsem ji zbožnoval a i po letech mě nadmíru pobavila.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Nečekal jsem mnoho, proto bylo mé očekávání překonáno a nezvykle mě bavily akční scény. Konec opět bohužel přehnanej. 3*
Muži v naději (2011)
Silné 3*. Vtipný český film se skvělým Macháčkem, příjemné prostředí. Já byl spokojen.
Železná srdce (2014)
Nemusím válečné filmy, ale tento je výjimka. Skvěle natočeno, famozní Pitt ale opět "americký" konec, ten jsem mít nemusel. 4*
Kouzelníci (2013)
Příjemná komedie, kouzlení jako téma mě baví, Jim Carrey skvěle parodoval a krásná O.Wilde. 3*
Zmizelá (2014)
Perfektní film. To mě fakt bavilo. Tečka