Recenze (811)
Ally McBealová (1997) (seriál)
Jo tak tenhle seriál mám moc rád. Je prostě - já nevím - je sympatický, není debilní a obyčejný, jako podobné kousky, a tvůrci měli (zaplaťpámbu) během natáčení stále nové nápady. Příjemné pokoukání, jeden z nejlepších seriálů 90.let. 8/10
Zamilovaný profesor (1996)
Murphy přehrává jak prase. Nic moc, čitelné, přízemní, vtipné jsou možná dvě tři scény... 4/10
Byl jednou jeden polda (1995)
Docela standartní průměrná česká komedie (beru 90.léta .) - další dva díly jsou mnohem horší odpad než tohle. 4/10
Kamarád do deště II - Příběh z Brooklynu (1992)
Film z mého mládí, nehodnotím objektivně. 5/10
Sám doma a bohatý (1994)
Když máte vypatláno, dá se u toho vydržet. Ke konci čím dál horší. 3/10
Klub sráčů (2000)
Geniální jsou občas ksichty hlavních protagonistů a jejich song Kozy Kozy - jinak je to trapné, přehnané, fekální humor v nejhorším slova smyslu. 4/10
Slunce, seno, erotika (1991)
Nejhorší ze série, pořád je to stokrát lepší než novější Troškovy filmy. 3/10
Fontána pre Zuzanu 2 (1993)
Dvě hvězdy za to, že je to film z mého mládí. Oproti trojce je to ale asi bašta jak blázen .) 3/10
2001: Vesmírná prda (2000)
Hodně drsně nepovedený Nielsen. 1/10
Trhala fialky dynamitem (1992)
Tento film mě dodnes děsí ve snech. Debilní, naivní, rozjuchané, euroextatické - já nevím, já to beru spíš jako špatný vtip. Trapnost, trapnost, trapnost... 0/10