Recenze (3 915)
Anděl Páně (2005)
Kdykoliv se někde začneme bavit o této pohádce, tak mi snad každý zatím potvrdil slova, že se za poslední dobu jedná konečně o slušnou pohádku, na kterou se dá dívat opakovaně. A když teď koukám na ten rok 2005, tak se mi tomu ani nechce uvěřit. Já bych tu, namísto Trojana, vyzdvihla Zuzanu Kajnarovou v roli Dorotky - protože mi přišla jak princezna "ze staré školy" i když princeznu nehrála, ale konečně jsem po dlouhé době někomu uvěřila "nevinnou panenku" :-) a velmi sympatického Jiřího Dvořáka v roli čerta Uriáše.
Anděl Páně 2 (2016)
Dvojka se mi líbila dokonce trošku více jak jednička. Ale už mi tam chyběla ta opravdová pohádkovost, spíš bych to přirovnala k rodinnému filmu, nebo k něčemu mezi těmito dvěma žánry. Jediné, co mě fakt prásklo přes oči byl ten propastný rozdíl (vzhledově) mezi matkou a dcerou (asi po tatínkovi ;), zkrátka bych tyto dvě herečky dohromady nedávala, ale to je nepodstatné. Kerekes tam propašovala trochu lascivnosti, podle mě se do pohádek moc nehodí, ale pořád to bylo lepší, jak v Dešťové víle. Jinak ale proti ní vážně nic nemám :D Zimní pohádky jsou prostě super.
Andělská tvář (2001)
Kdyby to skončilo v pravý čas, tak by to nebylo vůbec špatný. Typická červená knihovna podaná docela obstojným způsobem, ale TAK natahovaná, že začne nudit.
Andělské Vánoce (2016) (TV film)
Za mě fajn vánoční film, jehož plusem jsou Kristin Davis (i přes vykulené oči a prkenné hraní) a Eric McCormack (i přes to, že mi nikdy nijak zvlášť sympatický nebyl). Je tam klasické moralizující klišé v podobě ženy, která přes kariéru nevidí, co je v životě důležité, rodinné drama a spousta světýlek. Já byla spokojená.
Andílek na nervy (2015)
Úplně vážně přemýšlím nad tím, jak na tento film mohl někdo sehnat peníze. Člověk by se mohl celkem obsáhle rozepsat, co je na tom filmu blbě, včetně hlavní hrdinky, ale co je úplně nejhorší, je celkově scénář a dialogy. To je prostě peklo. A to za scénářem stojí celkem čtyři... ČTYŘI!!!!... lidi. To se fakt alespoň jeden nemohl pochlapit a říct: ,,Lidi, konec hraní si na kretény a teď pojďte psát vážně a hlavně líp."
Andula vyhrála (1938)
Andula spěje k výhře a já se u toho vždy moc bavím.
Angelika a král (1966)
Hele já bych nerada spoilerovala, ale po dokoukání mě hned napadlo... Angelika ztrestala jen jednoho chlapa? To není možný! Asi nejzajímavější byla linka s Peršanem.
Angelika a sultán (1968)
Škoda, že kromě Angeliky a Joffreyho nemá nikdo právo na šťastný konec.
Anička s lískovými oříšky (1993) (TV film)
Jo, i já bych měla zmínit ošklivou ovčí masku, protože mě jako malou děsila. Leč to mi nezabránilo v další projekci, že. Stejně si myslím, že jde jen o ten první dojem a pak si i dítě na ten pohled zvykne. (Narozdíl od Sedmera krkavců, tam jsem se přes tu atmosféru nepřenesla snad dodnes.) Líbilo se mi království víl a princův zakletý bratr.
Animální přitažlivost (2001)
Nemůžu tomu filmu upřít, že mě vždy ze začátku zaujme a vždy mu dávám novou šanci... abych pak někde uprostřed zjistila, že se nudím a že se mi to celkové zpracování moc nelíbí. (A občas to dokonce... co si tu budeme nalhávat - kvůli Jackmanovi - ... i dokoukám.)