Recenze (3 895)
Akta X - Hostitel (1994) (epizoda)
Ekl epizoda u které se jednomu zvedá kufr.
Akta X - Zelení mužíčkové (1994) (epizoda)
Sculy se chce kamarádit, Mulder se utápí v pochybnostech. Že toho uvidíme tolik jsem nečekala.
Přání Ježíškovi (2021)
Listy do M. jsem viděla před deseti lety. Vůbec jsem nevěděla, že tohle je česká verze. Napověděl mi ten promiskuitní Santa a chlápek pracující v rádiu. Už fakt nemám srovnání, protože kromě toho, že se mi Listy do M. líbily si nepamatuju ani prd. Tato česká verze byla fajn. I když zbytečně přeplácaná přehrávajícími známými obličeji.
Nejlepší Vánoce na světě (2023)
Kurde! Víte, že já snesu fakt hodně. A u vánočních filmů ještě o něco víc. Ale Danielova linka byla tak bizarní, že nemůžu hodnotit jinak. Jo, a taky mě neskutečně sr*l Rob.
Vánoce pod jednou střechou (2017) (TV film)
Další průměrný vánoční film, s přiblblou zápletkou a svítivou výzdobou. Hlavní hrdinka mi moc nesedla, ale nic hrozného.
Andělské Vánoce (2016) (TV film)
Za mě fajn vánoční film, jehož plusem jsou Kristin Davis (i přes vykulené oči a prkenné hraní) a Eric McCormack (i přes to, že mi nikdy nijak zvlášť sympatický nebyl). Je tam klasické moralizující klišé v podobě ženy, která přes kariéru nevidí, co je v životě důležité, rodinné drama a spousta světýlek. Já byla spokojená.
Vánoční valčík (2020) (TV film)
Neurazí, nenadchne. Milý průměr s jakoby useknutým koncem, i když jak to bylo dál přece všichni víme... a žili šťastně až...
Vánoce na place (2022)
Vánoční romantický film ve vánočním romantickém filmu. Je to něco trochu jiného, i když to hraje podle klasických pravidel, čímž se to netají, spíš to zdůrazňuje. Atmosféra pokulhává, ale je to takovej fajn průměr mezi vánočními filmy.
Sly (2023)
Sly nás nechá nakouknout pod pokličku, ale buďme upřímní, sotva ji pootevře. V posledních dvaceti minutách jsem si uvědomila, že to vlastně ani nebylo o něm. Přišlo mi, že "ho" nakonec nechal vyhrát, tak tady to máš, svůj čas na výsluní, ty krutý i laskavý, nakonec ztracený čas stejně nikdo nevrátí. Každopádně sám Sylvester je fakt sympaťák, mám chuť se podívat na všechny jeho filmy. Líbí se mi že je obchodník s nadějí a beznadějný milovník šťastných konců. On svý postavy nikdy ve štychu nenechá.
Arnold (2023) (seriál)
S ubíhajícími minutami tohoto dokumentu jsem přestávala přemýšlet o Arnoldovi, a začala přemýšlet o tom, jak je Amerika šílená. Chci být nejlepším kuturistou, jasně. Chci být hercem - najdu se v určitých rolích a jsem v nich skvělej... a pak chci být politik. Vím o tom hovno, ale lidi mě znají z akčních filmů, mám známej ksicht, to prostě dám! Amíci chtějí divadlo a příběh za každou cenu. Jakmile máš příběh, máš skoro vyhraný. A Árný ten svůj prostě uměl/umí prodat. Netušila jsem, jak moc cílevědomý člověk je, a i když v mládí vypadal, že neumí do pěti napočítat, tak byl lišák kulišák, který se dokázal velmi brzy finančně zabezpečit a nespoléhal na trochu toho pokakanýho štěstíčka. Má tah na branku a vize, které ho neopouštějí ani v pozdějším věku. Jo, má pravdu, on fakt do Ameriky patří.