Recenze (876)
Neviditelní (2014) (seriál)
První půlkou seriálu jsem byla nadšená. Hravé odkrývání vodnického světa mě bavilo, bavila mě tupá pipina Báry Polákové, krásná vodnice Kristýna Boková-Lišková, jeziny a Jiří Langmajer. Pak odešla Johana, odhalilo se, kdo je Krysa a celé to začalo směřovat...kam vlastně? K politické satiře? A co ten neuzavřený konec?! Očekávaly se snad další série? I kdyby ano, stejně to bylo nekonzistentní. Škoda.
Wilsonov (2015)
Nemůžu si pomoct, ale jediný, kdo mě bavil, byl americký rasista v podání Jiřího Macháčka (moje právo na alkohol je zakotveno v Ústavě!). A to magické číslo Vojty Dyka se stejně nedozvíme...takže jen 2*.
Benjamin aneb Deník panice (1968)
Film o tom, jak si jeden ošklivej Francouz chtěl vrznout a pak potkal Catherine Denevue, která jako jediná neukázala prsa. Nuda.
Netvor (2011)
Vanessa Hudgensová je povýšená káča, ale přitom měla být obyčejná milá holka. Alex Pettyfer měl být krásnej a charismatickej a přitom byl divnej a tupej. Petera Krause je tamm zatraceně málo a celá story krásky a zvířete je prostě nuda. Ani klasické závěrečné drama nevyvolá napětí, protože není! No tak tohle byla vážně ztráta času.
Až tam nezbyl žádný (2015) (seriál)
Skvělé zpracování, skvělý herci (známí i neznámí), úžasné prostředí a tajemná atmosféra...jen teda "deset malých vojáčků" už je i na mě příliš politicky korektní.
Lydia Bennet!!, The (2012) (seriál)
Lydia je kouzelná, vtipná a bezprostřední. A krásná. Její videoblog je sice jen střípek z toho sestřina (Lizzie Bennet Diary), ale to vůbec nevadí. Oproti knižní předloze je blogová Lydia propracovanější, není to jen naivní, hloupá a sebestředná holka. A to, že se nechala okouzlit Wichamem...no viděli jste díl s "bez trička" na Lizzie Bennet Diary? To vysvětluje všechno.
Smrt přichází do Pemberley (2013) (TV film)
Tak tohle bylo krásné pokračování Pýchy a předsudku. Jenna Coleman je skvělá Lydia - krásná a nesnesitelná. To Anna Maxwell Martin je na Lízu moc stará, vypadala dokonce o pár let starší nez M. Rhys (Darcy)! Škoda. A Wickham! Och ano, tomu bych to svádění neviňátek věřila. Krásná kamera, příroda, Pemberley...adaptace se moc povedla.
Arrow (2012) (seriál)
Spatlanina většiny superhrdinů se všemi klišé, které se k tomu vážou. Zrada v rodině, smrt rodiče, těžká minulost, milostný trojúhelník, úhlavní nepřítel a trapně sentimentální hlášky o Dobru a Zlu. Prostě všechno to zlé, co si lze představit pod názvem "americký seriál". Jedna hvězdička je za Olivera a jeho posilování, ten chlap je prostě krásnej. Druhá je za...ani nevím, asi že jsem zvládla dokoukat celou první sérii. A přirovnávat Arrow ke Ztraceným? To jako vážně? Jen proto, že je Oliver pět let na ostrově? Kde se všechno vysvětlí? To je teda úlet...
Cyril a Metoděj – Apoštolové Slovanů (2013)
Jediné dobré na tomto "filmu" je jeho stopáž.
Padesát odstínů černé (2016)
Konečně reálné vysvětlení Christianova bohatství...a Anastazie ehm Hannah byla chytřejší než její předobraz. A to přesto, že si přivřela ve výtahu hlavu. Opakovaně.