Recenze (8 460)
Pán šelem (1982)
Dobrodružství pána šelem je pěkné prostředím to asi vše.
Rudá Sonja (1985)
Ne fakt ne nic pro mě tahle Sonja mě nebere celý film mě nebere scéna ze šutrem je nej.
Percy Jackson: Moře nestvůr (2013)
Pěkné ano trošičku slabší o proti jedničce ale jsem rád za pokračování a ještě nás čeká dost solidní zábava a doufám že se ji dočkáme byla by to velká škoda kdyby ne tenhle svět má pořád co nabízet.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Percy je dost zajímavý kluk v táhly mezi monstra a tak se musí vypořádat z několika překážkami a jsem rád že na to není sám a že se pěkně i dozvídáme o celém vzniku a podobně pro mě hodně povedené a zajímavé.
Niko 2 (2012)
Ani bych nečekal že vůbec někdy přijde dvojka a tak sem nakonec i rád pokračoval v krásných chvílích kdy sem se nenudil a vůbec mě účast nemrzela a příště když už je pokračování by to chtělo kapku přidat.
Sobík Niko (2008)
Sobík mě zaujal svým krásným prostředím plný barev a tak i když příběh byl dost jednoduchý se mi animák slušně líbil.
Gothika (2003)
Hrozná blbost dlouho sem se ji vyhýbal až nakonec ten den přišel a hele nic.
Díra (2001)
Určitě solidní nápad a je vela lidi co by chtěla zažít takovou zábavu no ale zbytek už se tak skvěle netváří což je pak škoda hororu když nevyužije vše co má k dispozici.
Bejvalek se nezbavíš (2009)
V klidu komedie kde se celkem člověk nenudí a zábava je v pohodě a tak si další snímek musím dát do seznamu.
Maniak (2009)
Dost slabá maniacká výprava.