Recenze (370)
Hamburger Hill (1987)
(priblblo sa usmievam) Prvý vojnový film s témou vietnamskej vojny čo som videl. Akoby to bolo včera čo sme na to s otcom čumeli na PRO7 a ja som mu prekladal dialógy. Záhul :) A film? Nemá až takú hustú atmosféru ako Čata a v začiatku občas nudí, ale ako náhle dôjde k samotnému dobývaniu kopca idú všetky nedostatky bokom. Surové vietnamské peklo.
Tváří v tvář (1997)
Rozhodne to najlepšie čo Woo za veľkou mlákou natočil a jeden z mojich najobľúbenejších akčných filmov.
Skála (1996)
V kine päťhviezdičková záležitosť, pri opakovanej projekcii už len slušná zábava.
Živý terč (1993)
Najlepší Van Damme, priemerný Woo.
Ochránce (2005)
Kompletná zbierka klišé alebo "Ako natočiť pozerateľnú rodinnú sračku."
50x a stále poprvé (2004)
Viem, že ten film nie je dokonalý ale ja som sa neskutočne bavil od začiatku do konca. V závere som navyše stihol uroniť aj nejakú tú slzu. Videné trikrát a rozhodne nie posledný.
Pat a Mat (1979) (seriál)
V prvom momente som flákol nekompromisne za päť, ale potom mi docvaklo, že seriál obsahuje aj nejaké tie priemerné až slabé časti a tých nadupaných je pomenej. Našťastie prevláda viac vydarených dielov čo týmto dvom popleteným majstrom zaručuje širokú obľúbenosť rovnako medzi deťmi ako aj dospelými.
My z Kačerova (1987) (seriál)
Mal som ten seriál rád a teraz, keď ho pozerám so svojimi malými dcérami, zisťujem, že sa na tom nič nezmenilo.
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Absolútna kópia prvého dielu, zmenilo sa iba prostredie. Ale ešte stále celkom zábavné a to je podstatné.