Recenze (325)
Na doživotí (2007) (seriál)
Jojo, tohle je opravdu parádní detektivka. Propojení dílů ve spojení s jednotlivými případy dodává přesně ten správný impulz k závislosti, jak to mám u seriálů rád.
Kickboxer (1989)
Já se u toho velmi dobře bavil. Ono bejt zatnutej 105minut nemůže být jednoduchý a já tento Van Dammův dar oceňuji.
Pařba ve Vegas (2009)
Je to fakt ostrý. Co víc říct. Člověk by měl snad jen doufat, že jednoho dne bude mít tu čest a prožije podobnou kalbu na vlastní kůži. Já bych rozhodně rád.
Michael Jackson's This Is It (2009)
Já nevim. Snad to nebude znít moc cynicky, ale Michael mi tu příjde takový volaký chcíplý...výpovědní hodnota taky není nějak revolučně překvapivá, takže prostě podprůměrněj dokument.
Gamer (2009)
Ta kadenční klipovitost mě dost otravovala, jednak to ze všech soubojů odsálo jakoukoliv logiku a druhak to bylo fakt náročné na usledování. Zkrátka kopa supr vizuálních nápadů zkrácených na minimum do neslavného celku.
Čert ví proč (2003)
Opět špatná pohádka. Celé je to zbytečně překombinované a tak nějak laciné.
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
Odmítám trpět falešným sentimentem k legendární hře. Tenhle film je prostě naprostá lůza od začátku do konce. Kulisy jak v power rangerech, herecké výkony naprostá hrůza a ten scénář......raději nekomentovat. Jediný světlý moment vidím v průvodu dětí s modrými fáborky, škoda jen, že je tahle scéna ukradená z rekamy na UNICEF:-)
Bounty (1984)
Hodně dobrý scénáristický koncept. Antony Hopkins je jako vždy dokonale cynický a je rozhodně ozdobou celého filmu.
Láska rohatá (2009) (TV film)
Kromě Mádla v hlavní roli, který mě párkrát rozesmál tohle asi fakt nestojí za to. Nikdy nepochopím, jak Bočan, režisér nejlepší české pohádky S čerty nejsou žerty, může natočit takovouhle nelogickou hrůzu.
Mikulášovy patálie (2009)
Je to krásné, chytré, dojemné a perfektně zahrané.