Recenze (735)
High Life (2018)
Ta jedna syrová scéna film určitě nevytrhne. Ono je to dofakto o tom, jak to dopadne, když do vesmíru pošlete bandu kreténů navíc s bandou debilek.
Projekt Power (2020)
Ta černoška byla dost hnusná a blbá. Moc hodných černochů se zlejma bílýma. To je ztráta času.
Pepa (2018)
Ale jo mě se to líbilo. Teda až na posledních 10 minut. Suchoš s jeho vyzáží prostě nemůže hrát normálního člověka a mě tahle sonda do jeho looserského života líbila. Mám prostě černej humor rád. Navíc jsem se dozvěděl, že když vyšňupu krabici kakaa tak budu mít plíce jak pravej tuberák. A to prostě chceš :-)
Old Guard: Nesmrtelní (2020)
Tak a máme to tady. Pokud se budou točit filmy v nastoleném multikulturním trendu, kde z pětice hlavních je první bílá lezba (jež miluje mrtvou lesbu asiatku), druhá správnácká ještě pohlavně nevyhraněná feministická černoška, třetí homosexuální muslim, čtvtej homosexuá bělochl a pátej hetero běloch co je nakonec zradí, s hlavním heterosexálním bílým záporákem, tak se přestávám na filmy dívat. A to nepočítám to, že ten, ve kterém se nakonec hne svědomí a všechny zachrání je ultrasprávňáckej černoch. Už chyběla jen podprahová reklama na UNITED COLORS OF BENETON ! Ted si musím přečíst komenty všech čtyř a pětihvězdičkářů, abych zjistil, co dobrýho vlastně na filmu bylo, protože, když to shrnu já, tak mě to vychází na odpad.
Priťaženije (2017)
Jak psali už určitě ostatní - přílet Emzáka dost dobrý. Lovestory i sociální agytku bych komplet vynechal. Military dobrý, jen velmi poskromnu. Návštěva technoparty sice hezká a s dobrou hubou, ale do zasazené situace se nehodí. Prostě by jednou Ruský scifi mohlo mít "koule" a konečně přitvrdit. Tohle je Twillight a toho já nejsem cílovka. Jo a taky by mě zajímalo jak se při pádu dostala z lodi ta svítící koule. Nejdůležitější součást navigace a ona jim jen tak upadne z lodi.
Sněžná past (2018)
Ale jo nenáročná, svižná, místy i překvapivá (ty rozžhavený kleště kolem krku - to by sakra bolelo) podívaná s charismatickým hrdinou i záporákem. Jen tu medvědí past na konci si mohli kluci odpustit.
400 Days (2015)
Ty jo tak nějak nevím jestli ten konec je klad nebo zápor. Film bych přirovnal k The Game s Douglasem, jen Hra je o hodně lepší v tom, že se člověk nakonec dozví jak to celé bylo. Tady se tvořivý divák nechává v nejistotě, načrtnuty mu jsou tři nebo čtyři varianty jak to dopadne (z níž i já měl svého favorita), ale úplný konec neřekne vůbec nic. Což u mě vyvolalo docela velké zklamání, takže snižuji na 3. Jinak tyhle filmy - kde je divák držen v nejistotě - mě jinak dost baví.
Valkýra (2008)
Tenhle film má jen jednu chybu. A to (pokud nejste uplnej hystorickej analfabet), že každý Evropan by měl vědět, jak vlastně skončila 2. světová. Já takový analfabet nejsem. A když už ze startu víte, že se atentát nepovede, tak filmu přistupujete trochu jinak, než když by jste to nevěděli. A to je jediná výtka k celému Singerovému snažení. Herecky zvládnuto na jedničku, obvzláště Bill Nighy se mi tentokrát tuze líbil.
Avanpost (2019)
Ty jo, ve krátké době film z Ruska kterej nejen že je dívatelnej, ale i docela zajímavej. Atmosféra hlavně ze začátku docela hustá.
Jumanji: Další level (2019)
Tak tohle vzniklo, jen proto, že Rock dokázal nalákat lidi sám na sebe v prvním díle.. Tenhle díl už ale nezachrání ani on.