Recenze (123)
Po strništi bos (2017)
Krásně sentimentálně líbivý (až kýčovytý) film, který je vyprázdněný, zcela o ničem a plyne od nikud nikam. Smutný sešup kdysy výborného Svěráka staršího (na mnoho jeho filmů nedám dopustit i když jsem je viděl snad už stokrát o Cimrmanech ani nemulvě) a nadějného Svěráka mladšího. Ale lepší než ři bratři to rozhodně bylo, takže z tohoto dua třeba příště vypadne lepší film...
Šmoulové: Zapomenutá vesnice (2017)
Napsal bych, že je to blbé, ale kdyby mi bylo 10 (a méně) asi bych film miloval, být holčička (5 - 10 let), tak tak by byl film tím nejlepším co jsem kdy viděl(a) :) Pořád se tam něco děje, je to hezky animované a holčičí vesnička je tedy o dost zajímavější, než ta usedlá klučičí. Jo a feminisky a multikulti sluníčkaři tady docela zaúřadovali PS český dabing je moc hezký a Lábus (Gargamel) vede
Mumie (2017)
čekal jsem, že to bude horší, kdyby to bylo o 20 minut kratší byly by to 3*. Usměvavá mumie (Cruise) poměrně táhne film, nikdo jiný se o to ani nesnaží a pořád se tam něco děje, je to trochu stašidelné a trochu zábavné. První Mumie s Fraiserem u mě ale zůstává na trůnu.
Všechno nebo nic (2017)
Klárka a Táňa jsou tak strašně fajn, že jsem filmu odpustil mnohé... Jinak je to limonáda na kvadrát, kde je všechno úžasné jako v "románech na pláž", kouká se na to ale vcelku vezky a je to občas i docela vtipné.
Lichožrouti (2016)
Animace vcelku milá, mizerné textury přehlížím, ale jako od Myšáka to pochopitelně není... Osobně bych uvítal spíš klasicky kreslený film (to by btw slušelo víc i Čtyřlísku), to by z haldy, většinou lépe animovaných, animáků aspoň trochu vyčnívalo. Co však filmu chbí hlavně je tah na branku, skutečný příběh a zajímavé postavy. Dabing je hezký.
Cesta byla suchá, místy mokrá (2003) (TV film)
Já chtít být taky s Klárkou v marngotce;)
Pasažéři (2016)
Taky bych si probudil Jennifer Lawrence... ehm... a rád ;-) Film je zabavný a odsýpá ale je vcelku o ničem, nepřekvapí (kromě bazénu bez gravitace) a neuchvátí. Čumí se na to ale dobře, to zas jo...
Bohéma (2017) (seriál)
Výborný Vladimír Javorský (Burian) a krásná Judit Bárdos ale jinank poněkud tendenční a zmatečné, mnoho postav, které se trochu pletou a (zatím) zbytečné prostřihy na Pavelku a zbytečné fiktivní postavy. Podoba s českým stoletím je poměrně velká. Po zkouknutí všech dílů možná hvězdu přidám (nebo uberu...)
Neon Demon (2016)
Tolik vypiplaně krásných obrázků, pro... tolik vypiplaně krásných obrázků
Warcraft: První střet (2016)
Warcraft jsem hrál kdysi dávno, tu strategii s princem Aratasem, byla to fajn hra, Wowko jsem ale nikdy nehrál, možná právě proto mě film nijak moc nenadchl. Připadá mi to uměle a infantilně stylizované, tato "greenscreen land" se nemůže vyrovnat kouzlu Nového Zélandu, sídlo králů pripomína zase hrádek z loga Walta Dysneye, zbroje a meče nejsou funkční, ale okázalé a jen stěží by plnily svůj účel při boji, ale vypadají cool. Jsou to takové omalovánky, no chápu jde wowkovou stylizaci, ale mě to rve oči. Scénář je slaboduchý a nezajímavý herci postrádají charisma, snad jen ta horda orckých "muslimů" kteří si zničily svou zemi a proto potřebují upravit k obrazu svému (tzn. zničit) kultivovanou civilizaci je poměrně, v současné cituaci, trefná, agitování za "integraci" je už ale směšné a laciné...