Recenze (500)
Minority Report (2015) (seriál)
Co má člověk dělat, když do hlavních rolí obsadí takové nesympatické herce? Minority report mám jako film hrozně ráda, ale tohle se mi vůbec, ale vůbec nezamlouvá... Sledovat dál nebudu.
Jih proti Severu (1939)
Film rozhodně předčil svoji dobu, ale pro mě je trpkým zklamáním. 11leté očekávání ve mně zanechalo po zhlédnutí pocit zklamání. Některé pasáže byly brilantní, ale pojetí linky Scarlett a Rhetta, Scarlett a její na závěr objevené lásce k domovině... nevím, zanechává mě to chladnou. Vyvrcholení tohoto filmu jsem očekávala epické, to se ale nekonalo. Chjo.
Fantastická čtyřka (2015)
Ách jo, že já se na něco vůbec těším. Nefunguje to. Cca asi vím, jak to Josh myslel - chtěl to zahrát na poli lidskosti, lidských hodnot jako rodina, přátelství, lidská moralita atd. Jenže mu to tak nějak vůbec nevyšlo. Nevím, kde se to v průběhu filmu zvrtlo, ale Fantastická čtyřka v sobě nemá vůbec nic fantastického. Pro mě osobně, když se dívám na film o superhrdinech, musí to být buď epicky blockbusterové, nebo hluboce lidské (jako to fungovalo např. v Joshově filmu Chronicle). Tady to chvíli přešlapovalo na hraně a pak to sklouzlo do totálního žbla. Parta mezi sebou nemá žádnou chemii, neděje se tam v podstatě celý film nic zajímavého a ta poslední "bitva" je vážně k pláči. Budu doufat, že dvojka bude mít nějakou pořádnou zápletku, a tenhle film beru pouze jako špatný prolog.
Svatební cesta (2014)
Uf, atmosféra tohoto snímku by se dala krájet. Obvykle se nepouštím do filmů s hororovým nádechem, ale nelituji, že jsem si tohle pustila (i když jsem si to mohla pustit jindy než ve 2 ráno za bouřky). Ústřední herecké duo je perfektní, atmosféra (jak už jsem zmiňovala) je dokonalá - plíživá a znepokojující, závěr je úžasně vygradovaný.
Spring (2014)
Dostala mě atmosféra celého filmu, originalita a taky herecké obsazení - hodně povedený indie film!
Killjoys: Vesmírní lovci (2015) (seriál)
Fajná akční sci-fi blbůstka na léto, která mě překvapivě docela baví. Bráchové jsou k nakousnutí :D
Sejmi je všechny (2007)
Pobavilo, nenudilo. Plus perfektní mjůzik. :-)
Hit the Floor (2013) (seriál)
Vážnější Hellcats s luxusní choreografií.
Final Girl (2015)
Zajímavě natočené, ale chybí tomu hutnější atmosféra, ač vizuálně je to fajné. Každopádně je to taková nenáročná jednohubka, nic víc.