Recenze (363)
Vzpomínka na Titány (2000)
Denzel to umí. Jde vidět ze zahrát velmi emocionální roli pro něj není žádný problém. Klasický námět, kdy trenér skloubí mužstvo v jeden tým, kde všichni jsou najednou bratři a poté už je nic nezastaví. Ano toto já mám rád.
Pink: Funhouse (2009) (koncert)
Pink je naprosto úžakrásná, scéna famozní. Bralo to dech.
Krev, pot a takeaways (2009) (seriál)
Tyto pořady se mi dost líbí, protože dávají nahlédnout i právě těm rozmazleným trotlíkum, kteří se na ten pořad koukají, jak je vlastně jejich život jednoduchý. Ve světě je větší bída než si většina lidí dokáže představit. A kdo chce aspoň žít na té minimální životní úrovní, tak i na to se musí tam člověk nadřít jako dva koně. Britové v pořadu jsou s prominutím kromě toho farmáře totální pitomci, což u vás vyvolá smíšené pocity, které jsem si jistý povedou k zamyšlení, nad tím jací jsme my sami.
Ninja Faktor (1997) (pořad)
No určitě mi právě něco takového chybí na české scéně k pobavení. Krásně barevné, dost zábavné a celkem dost náročné. Sám by jsem se přihlásil asi jako první. Je to bombová prča, takže dávam zasloužených pět.
Einstein a Eddington (2008) (TV film)
S tímto filmem jsem měl jeden malý problém. Po celou dobu jsem vůbec netušil o čem se tam vlastně baví. Ale jinak to nebylo špatné. Setkání Eddingtona s Einsteinem na konci filmu mě i trošku dojala.
Láska podle předlohy (2007)
Velmi příjemný filmik o románech Jane Austinové, které jsem samozřejmě nečetl. Ale po tomto filmu jsem se rozhodl, si je přečíst a kouknout na to znovu ať vím o co jde přesněji. A taky se pravděpodobně zkusím přihlásit časem do nějak=ho klubu čtenářu.
Hancock (2008)
Tak toto se nepovedlo, snad někdy příště. Ale maličkým dětem se to snad líbit bude.
Přežít (1993)
Pojídaní vlastního kolegy to je hnus. Vyprávění je pěkné a zajimavé. Příběh je hrozivý, sic klasický, stejně pořád ale kvalitní a velmi poctivý. Vše pro dobrou čtverku.
Matrix Reloaded (2003)
Blbost, tady je přece už daná norma, jo to přec Matrix první. A bohužel je to o několik kilometru níže.
Matrix Revolutions (2003)
Hnus, hanba, do koše a nikdy víc. Nebo třeba už radši remake za padesát let.