Recenze (547)
Willow (1988)
Ve své době určitě zajímavý fantasy film určený spíše pro mladší diváky který z dnešního pohledu už dost ztratil. Klasický fantasy příběh o naplnění proroctví a potrestání zla působí v současné době dost klišovitě.
Násilník (1976)
Mně se tenhle díl jeví jako jeden z nejslabších. I když Eeastwood je zase drsný, tak samotná zápletka je neslaná nemastná.
Kvintet (1979)
Ledová postapokalyptická společnost ve které se hraje desková hra Kvintet, což je taková obdoba ruské rulety pro 6 lidí. Film má zajímavou výpravu a při sledování mi byla opravdu zima, ale styl vyprávění je příliš zdlouhavý a scénář místy nepochopitelný až nelogický.
X-Men 2 (2003)
Druhý díl se mi líbil ještě o něco víc než jednička. Oba filmy jsou dospělejší než předloha, odpoutaly se od teenegerovské rozpustilosti a trapnému hláškaření. Navíc výborné souboje a nekompomisní Wolverine. U mě jednoznačně nejlépe zfilmovaný Marvelácký komiks.
Kulka v hlavě (1990)
Tak jako všechny filmy J.Woo, které jsem viděl je film značně nevyrovnaný. Střídají se výborné scény s podivnými, které zřejmě proto, že pocházím z jiné kultury nejsem schopen plně pochopit. Dal bych ***1/2
Matrix Reloaded (2003)
1. Jakékoliv pokračování Matrixu je scénáristicky neopodstatněné, protože první díl byl logicky ukončený. 2. První půlhodina v Sionu je tak hrozná a trapná, že jsem měl chuť vypnout dvdčko. 3.Film mi potvrdil, že bratři Wachovští nejsou žádní scénarističtí géniové. I přes tyhle výtky jsem se v druhé polovině slušně bavil a akční scény (ty s živýme herci) jsou skvělé. Bohužel při některých scénách jsou až příliš vidět dodělávky pc animací. A za něco tak strašnýho jako počítačový souboj Neo x 100 Smithů, by se animátoří měli stydět, to bije do očí jako prase.
Magnum Force (1973)
Pokračování tak jak to bývá je o něco slabší než Dirty Harry, ale 70.léta mají svůj půvab. Hlavně ty honičky s americkými "koráby silnic" mě fascinujou.
Drsný Harry (1971)
Eastwood je sarkasistickej, drzej a drsnej. A s takovým ksichtem ani jinej bejt nemůže.
Proroctví z temnot (2002)
Film od kterého jsem nic neočekával a který mě příjemně překvapil. Obával jsem se nějaké sentimentální selanky, ale ta se naštěstí nekonala. Naopak jde o napínavý snímek, který se vyrovná nejlepším příběhům z Akt X.
Frankenstein (1994)
Příběh který se Branaghovi povedlo natočit v duchu "shakespearovské" tragedie.