Recenze (56)
The Walking Dead: The Ones Who Live - What We (2024) (epizoda)
Nemám slov, to co herecky předvádí Andy Lincoln, to je Oscar materiál... Neuvěřitelný výkon, zbožňuji ho
Dark (2017) (seriál)
Neuvěřitelné, mám za sebou 2 serie a po posledních dílech první a hlavně celé druhé sérii musím říct, že je to scénáristicky snad to nejlepší, co jsem kdy sledoval, neuvěřitelně vymyšlené, dlouhodobě to do sebe zapadá a je to neuvěřitelně poutavé! WOW!!!
Volejte Saulovi - Mabel (2017) (epizoda)
Bože! Opět začátek který absolutně nechápu, černobílý Saul, wtf? A pak 40 minut cumeni na dědu, co opět celý díl dělá něco, co vůbec není vysvětleno? Příšerný díl
Matrix Resurrections (2021)
Absolutní porno!!! Neuvěřitelná nostalgie, hltal jsem to zase jako malé děcko! Nechápu zdejší hodnocení, tohle je čistejch 5 hvězd! NEO and TRINITY!!! YEAH!!
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Grant je úplně někde jinde.. to bylo prostě něco neskutečného!
Outsider (2020) (seriál)
První polovina seriálu naprosto fantastická!! Druhou půlku buď dělal někdo jinej a nebo byli úplně sjetý.. přišerný co s tím udělali.. za druhou půlu tak 1*...
Banda (2019) (seriál)
Jo tak tohle je jeden z nejvic TOP seriálu co jsem viděl za hooooodne dlouhou dobu!
Upgrade (2018)
Neskutecne perfektni scifi! Bavi od zacatku az do konce, sice hodne předvidatelnej dej, ale konec je proste famozni a presne takovej, jakej se k takovemu akcnaku hodi! A ze to bude mistama i komedie, kde se smeje cele kino, tak to jsem necekal :D Jeden z TOP 3 filmu na kterych jsem kdy byl v kine, fakt paráda a vrele doporucuji vsem!
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Film je zamerenej hodne na detskou generaci.. Bohuzel jsem to nevedel, takze spis 140 minut rodinneho dobrodruzneho filmu pro prcky, velmi velmi predvidatelny dej filmu, zadny zvrat nebo prekvapeni, proste americka tuctovka, na kterou do kina nestoji chodit.. neurazi, ale nenadchne..
Narcos - Convivir (2017) (epizoda)
Neuveritelnej dil, do prdele tak neuveritelnej! Tohle je absolutni TOP!!