Recenze (1 143)
Temný bojovník (2014)
Průměrné historické béčko, které naštěstí rychle ubíhá, takže moc nenudí. Příběh není zrovna nic objevného a vlastně všechny ostatní složky snímku nejsou ničím překvapujícím (akce je často, ale ne moc dobře sestříhaná). Cage hodně přehrává, avšak k té jeho postavě to i docela sedělo. Christensen není zrovna skvělý herec, ale v soubojích se v celku dobře ohání, tak to vynahradí alespoň tímto způsobem:). V klidu za 3 hvězdy. Čínské exteriéry přidaly filmu půl hvězdy:o)).
Smrt čmuchala (2014)
"Někdy je lepší o pravdě nepsat..." Pravdou ale zůstává, že ten film je opravdu hodně dobrý (zejména díky výkonu Jeremyho Rennera a scénáři podle skutečné události)!
Nepřemožitelný (2006)
Další perfektní sportovní snímek o americkém fotbalu! Sice mi tento sport nic neříká, ale film je natočen tak atmosfericky (sedmdesátky) a emociálně (osobní a sportovní části příběhu hlavní postavy), že je naprosto fuk, jestli máte rádi ten sport či naopak. Mark Wahlberg a Greg Kinnear to herecky utáhnou a režisér Ericson Core mile překvapil. Wahlbergovi budete fandit od první minuty, poněvadž je to takovej milej chlap, kterýmu se zrovna nedaří. Sportovní drama podle skutečného příběhu, jak má být! Slabších 5 hvězd, někdy je potřeba nepřestávat snít (a doufat v naději)...
Duna (2000) (seriál)
Perfektní televizní minisérie, která je velice věrná knižní předloze (oproti verzi od Davida Lynche). Sci-fi série má sice slabší vizuální efekty, ale naopak překvapí v architektonickém zpracování a v kostýmech dle Theodora Pištěka. Výběr herců je též na dobré úrovni. Poněvadž se snímek natáčel v Praze, tak několik českých herců dokonce dostalo větší prostor, což je takový milý bonus na závěr. Slabších 5 hvězd. Kniha je fenomenální, také doporučuji!
Psanec Josey Wales (1976)
Clint Eastwood jako ultra rychlý pistolník, jenž si nese šrámy z občanské války. V některých směrech velice netradiční western, i když hlavní bod příběhu je touha po pomstě, což je v rámci žánru dosti cliché. Za mě i tak slabší 4 hvězdy, tedy lehce nadprůměrný western.
Kobra 11 - Osamělé vítězství (1999) (epizoda)
Šestá série patřila mezi ty nejkvalitnější, i díky faktu, že se začalo točit více realistických scén. Spoiler: André Fux (Mark Keller) zmizel tímto dílem na dlouhý čás ze seriálu Kobra 11. Pro mě jediná opravdu kvalitní postava tohoto německého fenoménu!
Kobra 11 - Smrtící sláva (1998) (epizoda)
Kapela Scooter v Kobře 11; to se prostě nezapomíná! Přitom André Fux (Mark Keller) s nimi mohl být v kapele! Wow!
Železná srdce (2014)
Válečný Ayer je neskutečně atmosférický! Kdo by to čekal, že specialista na kriminální thrillery se takhle vybarví! Akční scény naprosto perfektní a velice přehledné. Perfektní kamera od Vasyanova! Výborná herecká skvadra, kde chemie mezi tankisty fungovala na jedničku a Logan Lerman mně znovu dokázal, že hrát fakt umí! K tomu perfektní výkon Brada Pitta. Škoda jen slabšího konce, neboť poslední akce byla zbytečně hrdinská a již ne tolik uvěřitelná. Za mě i tak slabších 5 hvězd!
Interstellar (2014)
Sci-Fi událost roku se potvrdila! Nolan prostě neumí natočit špatný snímek. Film je neskutečně atmosférický a překypuje emocemi díky skvělých protagonistům (Matthew jen potvrzuje svoji životní fazónu), ještě k tomu Zimmer zase nezklamal. Jeden z nejlepších snímků minulého roku. Jak nám ještě dlouho budou hvězdy odolávat?
Šofér (2014)
Crazy jízda přes LA! Nejedná se o veledílo, ale Carnahan je jednou zase opravdu hodně zábavný a cool! Wilson i Pine ve svých rolích září a korunu tomu všemu nasadil Hasselhoff se svou cameo roličkou! Zábavné akčně-komediální 4 hvězdy.