Recenze (209)
Kill Bill (2003)
Já jsem spokojený. To, co jsem čekal jsem dostal. Tarantino zase pobavil...
Svět podle Prota (2001)
Velmi zajímavý film. Takové krásné sci-fi s opět jedinečným Spaceym..
Hra (1997)
Opět mě ten "Lucasuv soused" dostal. Možná ten konec trochu překombinovaný, ale jinak super.
Úkryt (2002)
Fincher je prostě Fincher. Starého psa novým kouskům nenaučíš.
Pátý element (1997)
Film, na který se můžu dívat do nekonečna. Vždy mě skvěle pobaví. Brůs jen nevěřícně kouká (stejně jako divák), co že se to kolem něho děje a co za PODIVNÉ kreatury potkává, Milla je k nakousnutí a Oldman je pro záporné role jako dělaný. ENJOY
Pelíšky (1999)
Skvělý film, hlášky, herecké výkony, prostě vše..5+
Talentovaný pan Ripley (1999)
Děsivě dokonalý Damon ve filmu, z kterého vám bude mráz běhat po zádech...
Matrix (1999)
Bratři Wachovšti natočili zlomový film. Kinematografie se posunula o obrovský kus dopředu.
Zelená míle (1999)
Tři hodiny uběhly jako voda a já mám slzy na krajičku :-)
Rain Man (1988)
Herecký koncert Dustina Hoffmana.