Recenze (1 237)
Slepý muž, který neviděl Titanic (2021)
Připomínka toho, jak nicotní a malicherní jsme, zvlášť vhodné pro všechny negativisty, sráče dnešní doby, se může vidět zas a znova. Velmi silný zážitek 56th KIFF v sále Lázně III.
Marie Rottrová: To mám tak ráda (2021) (TV film)
Noblesní a stále velmi půvabná dáma 🥰🌺
Dort (2014)
Anistonku myluju 😘 už dávno. V této dramatické rovině, kdy jsem se ani minutu nenudila, svůj status megahvězdy jen potvrdila. Krásně silný příběh, a co víc, dovolil mi na 2 hodiny naprosto zapomenout na ještě chmurnější realitu dneška. 👍😉💗
Svědomí (1948)
Každá doba má své a lamentace nad hroznou dobou v konfrontaci se soudobým pokrokem, má svou pravidelnou rotaci poplatnou aktualní situaci. Ovšem síla humanity a především hodnotového systému, se nedala přehlédnout, ba naopak nejen vtáhla do děje, ale mrazila v zádech stejně jako před 73 lety. Z čiré zvědavosti podívat se do minulosti na způsob života, vznikl velmi hodnotný a zajímavý zážitek. V dnešní absurditě naprosto nevídané... 👍😯☺️😷
Romantici (2010)
Nevím jak to skončilo... docela praštěnou story zazdil konec s bouřkou, která asi rozhodla o ničem. Děs😩🥸
Mizerové navždy (2020)
Kinoprojekce ✨😎💥❣️
Joker (2019)
Psycho jak Brno, ale přesto bravurně ukočírovaná a mistrně naservírovaná podívaná Jokera s výkonem hodným Oscara. Naštěstí už dnes všichni víme, že Joaquin a Plešoun jedno jest. Spravedlnosti bylo učiněno zadost hned dvakrát, bravo!! 🥳🤪🤡
Na nože (2019)
Crazy jako ostří, jen je někdy těžko rozlišit pravdu od falše, co je černé nebo bílé, protože je to vlastně barevné!? 😁🤔🤐😝🙂
Sorjonen - Oslava jara (část druhá) (2018) (epizoda)
Brilantní psycho 🤔🤨😣😒
Marie Terezie - A Woman at War (2019) (série)
1. díl za 4* 2. díl za 4,5*