Recenze (1 872)
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Nic pro feminist(k)y. A přesto mám skoro chuť dát 2*, jak si tu od zívání vyvracím panty. Bitches ruin everything.
O kuřatech a lidech (2015)
Svatební váza: Kindergarten Edition.
Četníci z Luhačovic - Pytláci (2017) (epizoda)
Kurňa, fas ist das?
Černí baroni (1992)
Kéž by Lanďák #2 zůstal jen hercem a dobrou vílou z periférie. Schmitzer ♥. Atakdál. (3,5*)
Do roka a do dna (2011) (pořad)
Nakalenej Klepl to the rescue.
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Osazenstvo Sexu ve městě v jedné ultimátní vykouřené couře. (2,5*)
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Princeznovskou krásku může hrát i ségra Babčákový a nevěra "pro dobrou věc" je vlastně ok. No a i přes tyhle životní pravdy je to spíš takový úsměvný e-e.
Billy Elliot (2000)
(3,5*)
Pustina (2016) (seriál)
(3,5* nahoru prostě za to, že je to český, třebaže dost nevyužitý, sorrynotsorry)
Jurský svět (2015)
Závěrečná Asylum bitka epická (stejně jako poslední věta filmu), dlouho jsem se tak nenasmála. I sem si zatleskala. Takže za 3.